خبرهای داغ:
استاندار قزوین :

آموزش اقتصادی یا سواد مالی در محور امور آموزش و پرورش قرار گیرد

زاهدی گفت:جمعیت زیادی در اختیار آموزش و پرورش است که نیاز است نیروی متخصص و مهارت دیده از این جمعیت تولید و خارج شوند. یعنی آموزش و پرورش، آموزش اقتصادی یا سواد مالی را به دانش آموزان بیاموزد.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۲۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی صبح امروز (شنبه) به ریاست عبدالمحمد زاهدی و با حضور مدیران اقتصادی و بخش خصوصی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

زاهدی استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد:یکی از راههای اقتصادی بورس و سهام است که برنامه ریزی در این حوزه از سوی آموزش و پرورش می تواند فرهنگ سازی شود.

وی گفت:تامین منابع مالی بانکها را منحصر به بانک نکنیم. انچه در این جلسه مطرح شد این است در سطح اموزش و پرورش که جمعیت زیادی را تحت پوشش دارد نباید این جمعیت به رفتارهای سنتی و اداری آلوده شوند و یک فرهنگ سازی در امر تامین مالی و مشارکت در اقتصاد کشور تامین شود.

زاهدی اظهار کرد:بحث مالی و سواد مالی دو بحث تخصصی است. باید دانش آموز فهم بازار مالی کشور را داشته باشد تا با پس اندازهای کوچک خود در سرمایه گذازی کشور شرکت نماید.

استاندار عنوان کرد:صاحبان سرمایه احساس می کنند می توانند با سرمایه موجود خود در بحث تولید فعال باشند اما اتاق بازرگانی باید آموزشهایی را برای این حوزه در نظر بگیرد تا بتوانند وارد بازار تولید شده و موفق عمل نمایند.

وی افزود:جمعیت زیادی در اختیار آموزش و پرورش است که نیاز است نیروی متخصص و مهارت دیده از این جمعیت تولید و خارج شوند. یعنی آموزش و پرورش، آموزش اقتصادی یا سواد مالی را به دانش آموزان بیاموزد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها