در آستانه ایام الله دهه فجر، نشست هم اندیشی حلقه صالحین کسبه و بازاریان بسیجی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۲۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرکرد در جمع کسبه و بازاریان شهرکرد در اتاق اصناف ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین بهار پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر، گفت: این درخت تنومند که امروز شاهد آنیم در ۲۲ بهمن1357 نهالش توسط امام خمینی(ره) و امت ولایتمدار کاشته شد و با خون هزاران شهید آبیاری گردید.

وی افزود: امروز وقت آن رسیده که نسل سومی های انقلاب کما فی السابق به پا خیزند و از انقلاب خویش جانانه حراست کنند و از خون هایی که توسط مستکبرین جهانی و ایادیشان و کاخ نشینان ستم شاهی ریخته شد، حفاظت کنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرکرد افزود: بسیجیان همیشه و در هر زمان مطیع و گوش به فرمان و مطیع اوامر ولی فقیه هستند.

وی، اهمیت بزرگداشت باشکوه تر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و بازاریان و کسبه در پیروزی این انقلاب نقش مهمی ایفا کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرکرد، جنگ اقتصادی دشمنان انقلاب اسلامی را یادآور شد و افزود: دشمنان تلاش می کنند با فشار اقتصادی، مردم را از نظام اسلامی ناامید کنند؛ اما ملت هوشیار و بابصیرت ما انقلاب را از آن خود می دانند و با ایستادگی و مقاومت پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشه های دشمنان را نقش بر آب می سازند.

وی، خلق 22 بهمن تماشایی به تعبیر مقام معظم رهبری را خاطرنشان کرد و گفت: به حول و قوه الهی، امسال ایام الله دهه فجر و 22 بهمن باشکوه تر از سال های دیگر گرامی داشته می شود.

ارسال نظرات