سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه اگر اندکی سستی به خرج دهیم دشمن خسارت جبران ناپذیری به ما وارد می کند و هدف دشمن ضربه زدن به ایمان نسل جوان است خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور سبب تقویت ایمان نسل جوان و خنثی کردن توطئه های دشمنان می شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۲۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،️ انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی در سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد زیرا برای عبور از گردنه های سخت همچنان به این فرهنگ نیاز داریم.

محمد آزاد در جلسه ستاد راهیان نور با بیان اینکه مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس رشادت آفرینی کردند و برای عبور از گردنه های سخت همچنان به فرهنگ ایثار و شهادت نیازمندیم افزود: همه دستگاهها با کار جمعی و مدیریت در ستاد راهیان نور نقش خوبی ایفا کنند.

سرهنگ محمد محمدی قاسم آبادی فرمانده سپاه رامسر  تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر بنیه بسیار قوی بوده اما در حال حاضر دشمن به سنگر مبارزات فرهنگی و اقتصادی پرداخته و کار و زار جدید دشمن ضربه زدن به عرصه اقتصادی است.

فرمانده سپاه با اشاره به اینکه اگر اندکی سستی به خرج دهیم دشمن خسارت جبران ناپذیری به ما وارد می کند و هدف دشمن ضربه زدن به ایمان نسل جوان است خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور سبب تقویت ایمان نسل جوان و خنثی کردن توطئه های دشمنان می شود.

وی افزود: ۱۵ اسفند ماه سال جاری اردوهای راهیان نور بمدت ۵ روز به جنوب کشور اعزام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها