به همت بسیج اساتید استان آذربایجان غربی برگزار شد
کارگاه آموزشی (گفتگو محور) ویژه اساتید خواهر بسیجی دانشگاه های استان آذربایجان غربی با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان در محل پردیس شهر دانشگاه ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۰۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، خانم دکتر مجرد دبیر هیأت اندیشه ورز استان در این باره افزود: هیأت اندیشه‌ورز خواهران بسیج اساتید استان آذربایجان غربی با همکاری نهاد رهبری دانشگاه ارومیه اقدام به برگزاری کارگاه یکروزه هشت ساعته نمود.

دکتر مجرد ادامه داد: این کارگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و با عناوین راهکارهای ارتباط مؤثر با دانشجو در جهت تقویت باورهای دینی و نیز ویژگی های خانواده موفق زنان نخبه دانشگاهی با استفاده از اساتیدی از مرکز تحقیقات زنان و خانواده کشور، حجت الاسلام والمسلمین آیینه‌چی وحجت الاسلام و المسلمین غلامی تشکیل شد.

ایشان اضافه کرد: در این کلاس‌ها بیش از ۴۵ نفر از اعضای هیأت علمی خواهر دانشگاه‌های استان شامل دانشگاه ارومیه، آزاد اسلامی، پیام نور و فنی و حرفه‌ای حضور یافته و از محضر اساتید و بحث‌ها بهره بردند.

دبیر هیات اندیشه وزر با بیان اینکه طبق نظرسنجی انجام شده، خواهران شرکت کننده از روند و موضوعات انتخابی برای بحث رضایت نسبی داشتند، قول مساعد داد که در آینده نزدیک در محورهای باقیمانده نیز کارگاه برگزار خواهد شد.   

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی 

ارسال نظرات