مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان اشتهارد :

ولایتمداری و دشمن‌شناسی مهمترین ویژگی شهدا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان اشتهارد با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا نسل جوان را با حقیقت راه، هدف و شخصیت و شانیت شهدا آشنا کنیم گفت:ولایتمداری و دشمن‌شناسی مهمترین ویژگی شهدا است.
کد خبر: ۹۱۰۳۸۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام والمسلمین رضازاده در مراسم یادواره شهید احمد رجبعلی که در اداره بهزیستی شهرستان برگزار شد ،با اشاره به اینکه باید وظیفه خود را در برابر خون شهدا بدانیم گفت: خداوند باید به ما کمک کند تا بتوانیم حقیقت راه، هدف و شخصیت و شانیت شهدا را به جامعه جوان نشان بدهیم.

ولایتمداری و دشمن‌شناسی مهمترین ویژگی شهدا است

وی  با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا نسل جوان را با حقیقت راه، هدف و شخصیت و شانیت شهدا آشنا کنیم گفت:ولایتمداری و دشمن‌شناسی مهمترین ویژگی شهدا است.

وی  با تاُکید بر این‌که شهدا ناظر اعمال ما هستند گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود پیروی از ولایت و ادامه دادن خط انقلاب تا ظهور حضرت منجی(عج) را سفارش موُکد کردند و این امانت گران، امروز در دستان ما است و باید در این مسیر کوتاهی نکنیم تا در قیامت و در قبال امانت شهدا، خجالت زده نشویم.

ولایتمداری و دشمن‌شناسی مهمترین ویژگی شهدا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان اشتهارد با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود از انقلاب و کشورشان دفاع کردند به دیگر ویژگی شهدا اشاره کرد و گفت: فدارکاری، ایستادگی در مقابل ظلم و مقابله با فساد از دیگر شاخصه‌های بارز شهدا است.

حجت الاسلام رضازاده برگزاری این یادواره‌ها را تقدیر از مقام شامخ شهدا و کسانی دانست که جان خود را برای عزت، استقلال و آزادی و امنیت ما نثار کردند و گفت: باید قدردان کسانی باشیم که از با ارزش‌ترین سرمایه خود برای هدفی والا و مقدس گذشتند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها