میرجلیلی به راه اندازی حدود 360 پایگاه استعدادیابی بسیج ورزشکاران در سراسر کشور اشاره کرد و گفت : از این شمار 225 پایگاه مختص خواهران بسیجی است که استقبال خوبی از این پایگاه ها داشتند.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۷۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدي ميرجليلي افزود: این تعداد ورزشکار در سالهای اخیر روندی افزایشی داشته و همه این ورزشکاران در پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج سراسر کشور عضویت دارند.

وی ادامه داد،  هم اکنون بیش از 40 تیم در قالب باشگاه مقاومت از سازمان بسیج ورزش کشور در رشته های مختلف در لیگ های برتر ودسته یک کشور حضور دارند که این نشان از حضور موفق ومعرفی ورزشکاران نخبه به تیم های ملی بوده است.

رییس سازمان ورزش بسیج کشور  گفت :  هدف این سازمان با تحت پوشش قرار دادن ورزشکاران، شناسایی استعدادهای نخبگان ورزشی کشور است که این افراد بتوانند با دسترسی این پایگاه ها خودشان را در ورزش حرفه معرفی کنند.

میرجلیلی به راه اندازی حدود 360 پایگاه استعدادیابی بسیج ورزشکاران در سراسر کشور اشاره کرد و گفت :  از این شمار 225 پایگاه مختص خواهران بسیجی است که استقبال خوبی از این پایگاه ها داشتند.

وی اضافه کرد، حدود 5 هزار کلاس پایه برای خواهران بسیجی در راستای آموزش های تئوری با حضور مربیان مجرب داخلی برگزار شد که در راستای دانش افزایی آنان موثر بوده است.

رییس سازمان بسیج ورزش کشور گفت: بیش از سه هزار سالن ورزشی توسط بسیج در نقاط مختلف کشور ساخته شده که مورد استفاده بیشتر مردم در رشته های مختلف ورزشی است.

میرجلیلی با بیان اینکه بزرگترین مجموعه زورخانه ای کشور در یزد و سالن های مجهز ورزشی در استانهای البرز وآذربایجان غربی دردی ماه افتتاح شده است، از بهره برداری 19 سالن ورزشی در استانهای مختلف کشور در گرامیداشت دهه مبارکه فجر خبر داد.

وی یادآور شد، ساخت حدود 200 سالن ورزشی با مقیاس کوچک در مناطق محروم توسط سازمان بسیج ورزش کشور بزودی آغاز خواهد شد تا در اختیار مردم این مناطق قرار گیرد.

رییس سازمان بسیج ورزش کشور اضافه کرد، ظرفیت بزرگی که اکنون بسیج ورزش کشور دارد، می تواند به توسعه ورزش همگانی ونیز قهرمانی کشور کمک قابل توجهی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها