دولت به مردمی که تمام مشکلات کشور را تحمل کردند صادقانه خدمت رسانی کند

یوسفپور با اشاره به اینکه دولت باید به مردم که با تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند خدمت‌رسانی کند ، افزود: رسانه‌ها نیز دستاوردهای نظام را به صورت منطقی بیان کنند و به آسیب‌ها با رعایت وحدت اجتماعی بپردازند.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۵۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور گفت: ملت ایران با عزت و اقتدار در چهل سالگی انقلاب شعار مرگ بر امریکا را سر می‌دهد و دوره دوم چهل سالگی را با همان صلابت آغاز می کند.

وی افزود: ملت ایران بار دیگر در 22 بهمن امسال حماسه‌ای تاریخی را رقم خواهند زد و پرشورتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه ساری ادامه داد: در چهل سال گذشته آموختیم , دشمن ، دشمن است و آنان با جنگ نرم‌افزاری درصددند در جامعه تردید ، یاس و ناامیدی ایجاد کنند.

یوسف‌پور گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی مسئولان باید در چهل سالگی انقلاب پررنگ‌تر شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید به مردم که با تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند خدمت‌رسانی کند ، افزود: رسانه‌ها نیز دستاوردهای نظام را به صورت منطقی بیان کنند و به آسیب‌ها با رعایت وحدت اجتماعی بپردازند.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد مشکلات زیادی داریم اما چنان نقد کنیم تا جامعه دچار آسیب‌های بعدی نشود.

امام جمعه موقت ساری در ادامه به حماسه ششم بهمن سال 60 مردم آمل اشاره کرد و افزود: این حماسه به عنوان ماندگارترین حماسه تاریخ این سرزمین است که نقش مردم هزار سنگر در تحکیم پایه‌های انقلاب اثرگذار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها