خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: باید مراقب باشیم که جامعه‌ای که هشت سال جهاد اصغر کرده و در جهاد اکبر نیز موفق بوده است؛ در جهاد کبیر یعنی عمل به الگوهای دینی شکست نخورد و جامعه به تباهی و گمراهی کشانده نشود.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۴۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

باید مراقب باشیم در جهاد کبیر و عمل به الگوهای دینی شکست نخوریمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مسیح‌الله عبدی در نشست اعتقادی - سیاسی در جمع کارکنان و سربازان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با تشریح تطبیقی برخی روایات در زمینه نگرانی‌های پیامبر اسلام(ص) برای دوران بعد از خودشان اظهار داشت: یکی از این نگرانی‌ها ضلالت بعد از هدایت و گمراهی امت اسلام بعد از پیروزی بود.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) نیز در مواقع گوناگون نگرانی خودشان و توصیه‌های فراوانی را برای بعد از خودشان در جامعه اسلامی ابراز می‌کردند و نگران گمراهی جامعه بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: باید مراقب باشیم که جامعه‌ای که هشت سال جهاد اصغر کرده و در جهاد اکبر نیز موفق بوده است؛ در جهاد کبیر یعنی عمل به الگوهای دینی شکست نخورد و جامعه به تباهی و گمراهی کشانده نشود.

وی فتنه‌های آخرالزمان را یکی دیگر از نگرانی‌های پیامبر اسلام(ص) برای امت خود دانست و بیان داشت: فتنه‌ها زیاد است چراکه حق بنا است پابرجا بماند؛ به همین دلیل باطل در برابرش فتنه می‌کند بنابراین باید آماده فتنه‌های مختلف باشیم.

عبدی همچنین گرفتاری جامعه به شهوات و ضعف‌های اخلاقی و اجتماعی را یکی دیگر ازنگرانی‌ها برشمرد و گفت: این آسیب‌ها رهبر جامعه را نگران می‌کند  چون جامعه را در معرض بحران و تهدید جدی قرار می‌دهد.

وی گفت: اسلامی کردن جامعه در همه ابعاد زندگی و نیز مبارزه با مظاهر فرهنگ منحط غرب، دو مأموریت اصلی رهبر جامعه اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که چهل سال است رهبری نظام، جامعه را به سمت سعادت و سلامت سوق می‌دهد و ارزش‌های دینی را هنجار اجتماعی می‌سازد در حالی که در رژیم پهلوی، مفاسد اخلاقی و اجتماعی در سطح جامعه و مسئولان، هنجار محسوب می‌شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات