خبرهای داغ:
صالحی برگزیده جشنواره کشوری ققنوس گفت: تخصص من در موسیقی هست و موسیقی زبان مشترک دنیاست که می‌شود بوسیله آن در بهتر شناساندن انقلاب اسلامی ایران عزیزمان به مردم سایر ملت‌ها قدم برداشت.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۴۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، علی صالحی فعال دانشجویی شیراز و از نفرات برتر جشنواره ققنوس در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان داشت: فارغ التحصیل رشته تکنولوژی نرم افزار از دانشگاه آپادانا شیراز هستم و در جشنواره ققنوس مرحله کشوری با قطعه ی اسارت شرکت کردم که توانستم در رشته ی موسیقی تلفیقی عنوان برتر را کسب کنم.

وی با اشاره به نحوه آشنایی با جشنواره  رویش 3 گفت: از طریق اطلاع رسانی که توسط بسیج دانشجویی صورت گرفت با نام جشنواره و بخش های آن آشنا شدم و تنها هدفی که داشتم حفظ ارزش های دینی و نمایش آن به سایر اقشار جامعه بود.

صالحی در خصوص ورود بسیج دانشجویی به عرصه هنری در دانشگاه ها عنوان داشت: بسیج دانشجویی تنها واحد و یا بخشی در دانشگاه است که از دانشجویان هنرمند حمایت می‌کند که اگر بخواهیم در این مورد مثال بزنیم نمونه ی آن دانشگاه خودمان است که هیچگونه حمایتی از من و دوستان هنرمندم نکرد و مدام سد راه ما می‌شد تا در فضای دانشگاه فعالیت هنری نکنیم.

این فعال دانشجویی در خصوص نقش یک دانشجوی هنرمند در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی گفت: اگر در دانشگاه ها بجای اینکه سد راه دانشجویان هنرمند شوند و در مسیر راهش سنگ اندازی کنند از آن ها حمایت کنند تا در تخصصی که دارد قدم بردارد می توان از این استعداد در تولید آثار فاخر استفاده کرد.

صالحی تصریح کرد: تخصص من در موسیقی هست و موسیقی زبان مشترک دنیاست که می‌شود بوسیله آن در بهتر شناساندن انقلاب اسلامی ایران عزیزمان به مردم سایر ملت ها قدم برداشت.

وی با اشاره به اقداماتی که بسیج دانشجویی می‌تواند انجام دهد تا کمیت و کیفیت برنامه های هنری در دانشگاه ها رشد کند گفت:  اگر از مسئولیت های معاونت فرهنگی دانشگاه ها در قسمت هنری کم و به محدوده بسیج دانشجویی اضافه شود دانشجویان بهتر می‌توانند فعالیت هنری انجام بدهند زیرا مسئولان معاونت فرهنگی اکثرا سلیقه ای برخورد می‌کنند که باعث سوختن جوانه هنری در دانشجویان می‌شود.

صالحی در پایان گفت: جا دارد در پایان از خانواده عزیزم و محبت های دلسوزانه و برادرانه  آقای اسماعیلی شعار مدیریت فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس یک تشکر ویژه داشته باشم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها