علیرضا اسماعیلی گفت: در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، دشمنان همواره با توطئه چینی های مختلف به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده و هستند.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۲۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان سپاه شهرستان سامان گفت: شناخت و تبیین واقع بینانه دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در آستانه ۴۰ سالگی مبتنی بر اندیشه‌های امامین انقلاب؛ (امام خمینی رحمت الله تعالی علیه و امام خامنه‌ای مدظله العالی) الزامی  و یک تکلیف است.

علیرضا اسماعیلی افزود: در طول چهل سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد، دشمنان همواره با توطئه چینی های مختلف به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده و هستند؛ لذا ذکر این نکته ضروری است که دشمن خارجی هیچ گاه دست از دشمنی با ملت بزرگ ایران که منافع دشمنان را به چالش کشیده است و دست آن‌ها را از این سرزمین کوتاه کرده است برنمی دارد.

وی خاطر نشان کرد: مانع و سد بزرگ در راه اعتلای انقلاب و حرکت آن وجود دشمنان داخلی است که شعار مذاکره با شیطان بزرگ (آمریکا) را سرمی‌دهند و راه حل تمام مشکلات کشور و برون رفت از تنگنا‌های موجود را در دوستی و مذاکره با دشمنان قسم خورده انقلاب می‌دانند.

اسماعیلی تصریح کرد: امروز اگر برخی افراد کمی بصیرت داشتند و تز به اصطلاح روشنفکری آن‌ها مسیر دشمنی استکبار با ملت بزرگ ایران را هموار نمی‌کرد، چه بسا انقلاب ما حرکت خود را با شتابی مضاعف پیش می‌برد.

وی، گفت: اینک مسئولین ما در معرض امتحان بزرگی قرار گرفته اند، که این امتحان ولایتمداری و خدمت به ولی نعمتان این نظام است، که همان مردم بزرگوار ما می باشند .

اسماعیلی تصریح کرد: تبیین واقع‌بینانه دستآوردهای انقلاب برای نسل جوان، ارایه کارنامه چهل ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی و وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان سه عنصر مهم در ناامید کردن دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت:همچنین بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر با حضور مردم در صحنه و تجدید میثاق دوباره با امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نمود می‌یابد، که این حرکت در انتخابات و راهپیمایی‌ها به اوج خود می‌رسد و برای حضور پرشور مردم نیاز به بصیرت‌افزایی و آگاهی و هوشیاری داریم.

 

ارسال نظرات