معاون پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۰۳۷۰۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سیروس فتحی افزود: دانش آموزان از اول تا ۲۱ بهمن از شهرستان‌ها و مناطق ۱۸ گانه آموزش و پرورش استان به مناطق عملیاتی جنوب می‌روند.

وی ادامه داد: در این اعزام‌ها که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می‌شود، راویان با تبیین اهداف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دانش آموزان را با اهداف انقلاب اسلامی آشنا خواهند ساخت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در اولین مرحله از این اعزام ۳۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان‌های دیر و جم و منطقه بردخون از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه، ذوالفقاری، علقمه شهدای غواص کربلای چهار، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع)، گلزار شهدای شرق کارون و منطقه عملیات ثامن الائمه بازدید کردند.

فتحی عنوان کرد: علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی نیز برای این دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی هدف از برگزاری کاروان راهیان نور را، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و یادآور شد: اردو‌های راهیان نور با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار می‌شود و مختص دانش آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها