امام جمعه موقت بوشهر گفت:: کشور‌های استعماری در صدد جا انداختن فرهنگ خود ضعیف بینی در کشور‌های مختلف و از جمله ایران هستند که باید برابر این پدیده مقابله جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۸۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: دشمنان همواره تهدید می‌کردند ایران ۴۰ سالگی انقلاب خود را نمی‌بیند، ولی به کوری چشمشان این جشن باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دشمن امروز دست به جنگ روانی علیه ایران زده که این مهم باید برای مردم افشاگری و تبیین شود.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد:با بیان اینکه آمریکا و دیگر دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند گفت: جلوگیری از القا ناامیدی در جامعه وظیفه همگان است.

دشتی تصریح کرد: انتقاد در جامعه موجب حیات و رشد است، ولی نقد کردن همراه با اعلام نارضایتی، باعث تخریب اجتماعی می‌شود.

وی عنوان کرد: نظامی که محصول خون شهدا است همواره باید بتواند با رشد و پیشرفت شتابان خود آرمان شهدا مبنی بر نظام اسلامی و دینی را در دنیا فریاد بزند.

خطیب نماز جمعه بوشهر یادآور شد: کشور‌های استعماری در صدد جا انداختن فرهنگ خود ضعیف بینی در کشور‌های مختلف و از جمله ایران هستند که باید برابر این پدیده مقابله جدی صورت گیرد.

دشتی افزود: با گرامیداشت دهه فجر بیان کرد: این ایام فرصتی است تا با حضور جدی در صحنه و بویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه پیام انقلاب اسلامی به جهانیان مصادره شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان اجتماعی بیان کرد: ایران از لحاظ رشد علمی باید به جایی برسد که جهان به علم این کشور نیاز پیدا کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: ایران  ۱۱ برابر میانگین جهانی رشد علمی داشته و در رشته‌های علمی مختلف در بین ۲۰ کشور دنیا و در شاخه‌های مهم همچون علم هسته ای، فناوری و نانو در بین کشور‌های ششم تا دهم دنیا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات