خبرهای داغ:
رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح در اهواز:

امروز ایران به نزدیکی چادر معاویه رسیده است

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز ایران به نزدیکی چادر معاویه رسیده و به خاطر همین به دنبال دشمنی با ایران هستند.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۶۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج ، سردار سرتیپ پاسدار سید مرتضی میریان عصر امروز پنجشنبه در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت بسیجی مدافع حرم شهید رضا عادلی در مسجد گلزار شهدای اهواز با اشاره به عملیات نبل و الزهرا و فعالیت های مدافعان حرم افزود: مدافعان حرم بزرگترین کاری که کردند، این بود که همه به عنوان شیعه سرمان را بالا بگیریم؛ وقتی دشمن قصد تعرض به حرمین را داشت، جمعی از ایرانیان رفتند، ایستادند و دفاع کردند تا اتفاق مدینه دیگر تکرار نشود.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز مادران شهدای مدافع حرم باید در مقابل حضرت زینب و فاطمه (س) سر خود را بالا بگیرند و ملت هم باید به تربیت چنین جوانانی افتخار کنند؛ اگر این جوانان نبودند امروز دشمنان تمامی مقدسات را به خاک و خون می کشیدند.

سردار سرتیپ پاسدار میریان خطاب به حاضران با بیان اینکه اگر امروز به نبل و الزهرا بروید متوجه کار مدافعان حرم می شوید، ادامه داد: نیروهای تکفیری در یک عملیات، ۶۰ هزار زن از شمال عراق را به بردگی گرفته و آنها را در بازار به فروش رساندند؛ عراق از لوث داعش پاک شده و مردم عراق و نبل و الزهرا متوجه خدمت بزرگ مدافعان حرم برای اسلام راستین و مسلمانان می شوند.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی امروز منشأ اسلام ناب محمدی و راستین است که از سوی سرسلسله اهل بیت عصمت و طهارت به کشور رسیده و پرچم اسلام حقیقی در ایران به اهتزاز درآمده ولی در مقابل داعش سیاه با پرچم دروغینش باعث معرفی سفیدی اسلام واقعی ایران به دنیا است.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ثابت می کنیم که برخی در حال معرفی اسلام آمریکایی به جهان و ایجاد حاشیه امن برای صهیونیست هستند؛ امروز مفتخر به طی کردن راه حق و حقیقت هستیم ولی دنیا در مقابل تبلیغات سوء دیگری دارد و با میلیاردها دلار هزینه به دنبال تخریب اسلام ناب محمدی هستند.

سردار سرتیپ پاسدار میریان بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز در مقابل اردوگاه استعمار و استکبار ایستاده که قصد غارت ملت ها و ظلم به مردم دارند و چون ما بنا به دستورات دینی مقابل ظالمان ایستاده ایم با ما مشکل دارند.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح یادآور شد: مردم پای همه چیز انقلاب ایستاده و تحریم های بسیاری را متحمل شدند؛ با وجود اینکه دشمنان با توطئه های بسیار از جمله تحریم ها به دنبال دست کشیدن آنها از انقلاب و اعتقاداتشان هستند ولی ملت فهمیده و پای انقلاب ایستاده است.

سردار سرتیپ پاسدار میریان با اشاره به اینکه یک درصد جمعیت جهان را داریم ولی خداوند نعمت ۱۰ درصد منابع جهان را زیر پای ما قرار داده است، گفت: بزرگترین نعمت ما جوانان هستند که اگر در مقوله امنیت درست هدایت شوند، چه کارهای بزرگی که انجام نمی دهند؛ امنیت کشور ایران امروز حتی از ابرقدرتی مثل آمریکا بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه در صنعت موشک سازی بیش از ۳۰ علم به کار گرفته می شود، ادامه داد: برای پیشرفت و ترقی نعمات بسیاری در ایران وجود دارد؛ بعد از ۴۰ سال از انقلاب امروز به بالاترین قله ها دست پیدا کرده ایم و فقط باید یک سری افراد دلال که به دنبال نادیده گرفتن تولیدات ملی هستند را کنار بگذاریم تا بسیاری از مشکلات حل شود.

رئیس اداره عملیات زمینی ستاد کل نیروهای مسلح ابراز امیدواری کرد: امروز به چادر معاویه رسیده ایم و به خاطر همین به دنبال دشمنی با ایران هستند؛ دشمن با تبلیغات وسیع به دنبال استیصال کشور هست، آنها به دنبال اعتراضات خیابانی در ایران بودند ولی این رویداد در فرانسه رقم می خورد.

سردار سرتیپ پاسدار میریان در پایان با تأکید بر لزوم چشیدن شیرینی عدالت از سوی مردم گفت: در یک عملیات انجام شده ۳۱ نفر از بدترین انسان های زمین را در حمله موشکی به غرب از بین بردیم؛ همان کسانی که سر ملت را بریده بودند، با چنین برخوردی از سوی ما مواجه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار