خبرهای داغ:
معاون پژوهش حوزه علمیه بناب:

منبرها نقش موثری در فرهنگ سازی جامعه دارند

معاون پژوهش حوزه علمیه بناب با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی طلاب باید به صورت سازماندهی باشد، گفت: امروز منبرها در فرهنگ سازی جامعه نقش بسیار موثری دارند.
کد خبر: ۹۱۰۳۶۴۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رسول حسن زاده افزود: منبرها باید به روزتر شود، یعنی روحانیت باید مخاطب شناس و زمان شناس باشند و بر طبق آن مشکلات مردم را حل کنند.

وی خدمت رسانی طلاب به مردم و مناطق محروم را یکی از کارهای باارزش در جامعه دانست، گفت: این خدمت رسانی اگر به صورت شبکه ای و سازماندهی باشد موفق تر خواهد بود.

حجت الاسلام حسن زاده اظهار داشت: در جامعه مردم روحانیت را از خودشان می دانند و انتظار دارند روحانیت در مشکلات آنها اعم از مشکلات خانوادگی، اقتصادی و اجتماعی و... در کنار آن ها باشند.

معاون پژوهش حوزه علمیه بناب، انقلاب اسلامی را نتیجه حضور روحانیت در کنار مردم دانست، گفت: مردم در زمان انقلاب با اعتمادی که به روحانیت کردند توانستند کشور را از دست مستکبرین جهان نجات دهند.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ضرورت رعایت حریم ها در فضاهای مجازی بیان کرد: امروزه کاربرد و استفاده گسترده مردم خصوصا جوانان از فضای مجازی غیرقابل انکاراست ولی باید برای رعایت حریم ها و حدود شرعی تدابیری اندیشیده شود.

وی گفت: اگر در استفاده از فضای مجازی بیش از حد سخت گیری شود نتیجه عکس خواهد داشت در حالیکه تنها راه حل آن فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها