خبرهای داغ:
کتاب «بیست گفتار فروش و بازاریابی» به قلم علیرضا داداشی روانه بازار کتاب شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۵۶۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، کتاب «بیست گفتارفروش و بازاریابی» نوشته علیرضا داداشی که به گفته نویسنده آن کتاب همراه فروشندگان و بازاریابان به شمار می‌رود با مقدمه‌ای از پرویز درگی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران روانه بازار کتاب شد.

این کتاب اثری است کاربری که به گفته مولف آن قرار است به مخاطب خود نسخه بدهد. این کتاب شامل دستورالعمل‌هایی برای بازاریابان است تا بتوانند بیشترین میزان فروش محصولات خود را داشته باشند و متن آن نیز به طور کامل و تمام برگرفته از تئوری‌های بازاریابی و فروش است اما مولف اصرار دارد که در تالیف این متن این تئوری‌ها را در عین استفاده عیان در متن به مخاطب عرضه نکند و کتاب را از سمت و سوی تئوری به سمت کاربردی بودن و عملیاتی بودن سوق دهد.

این کتاب به گفته نویسنده مقدمه آن از سویی به قلم یک مدرس دانشگاه که دارای تجربه عملی در ابازاریابی است نوشته شده است و از سوی دیگر به شکلی نوشته شده است که به مخاطبان خود این جرات و جسارت را می‌دهد که برای کشف تجربیات و راه‌کارهای ارانه شده در کتاب خود قدم به میدان تجربه بگذارند.

این کتاب در قالب بیست درس‌گفتار تنظیم شده و در 166 صفحه و قیمت 15 هزار تومان از سوی انتشارات «بازاریابی» روانه بازار کتاب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها