در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه‌های بسیج اصناف و اداری و کارگری با فرمانده سپاه فریمان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۰۳۵۱۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشست هم اندیشی فرماندهان پایگاه‌های بسیج اصناف و اداری و کارگری با فرمانده سپاه فریمان برگزار شد.

سروان پاسدار حسن قانعی فرمانده حوزه اداری، کارگری و اصناف بسیج شهید برونسی ضمن اعلام این خبر افزود: نشست صمیمی فرماندهان پایگاه‌های بسیج اصناف، اداری و کارگری شهرستان با فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج فریمان به منظور تقویت هرچه بیشترحضور اقشار و اصناف بسیجی در صحنه انقلاب و حمایت از کارو کالای ایرانی و ارتباط بیشتر بسیجیان عضو این صنوف با مسجد و مسجد محوری صورت گرفت.
 
در این نشست صمیمی سرهنگ پاسدار حسین شمس، فرمانده سپاه فریمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قشر بسیجی اصناف و اداری و کارگری، کارگران و اصناف را افسران جنگ اقتصادی خواند و با تأکید بر حمایت بیشتر برکار و رونق چرخه اقتصادی، تلاش اصناف و کارگران را در رونق اقتصاد و مقابله با حیله‌های دشمنان نظام و نجات کشور از وابستگی به اجناس خارجی و تقویت تولید داخلی بسیار مهم و سرنوشت ساز توصیف نمود.
 
شمس در پایان به نزدیکی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: ان شاء الله جشن چهل سالگی انقلاب با حضور همه اقشار دلسوز و مردم ولایتمدار باشکوهتر از سال‌های قبل برگزار خواهدشد.
 
یادآور می‌شود در این نشست فرماندهان پایگاه‌های حاضر به تبادل نظرپیرامون مباحث تخصصی درزمینه‌های اقتصادی و اداری پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها