نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه در این چهل سال یاد گرفته‌ایم هرگز به دشمن اعتماد نکنیم، گفت: این مهم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۸۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: دستاوردهای مهم انقلاب از منظرهای مختلف باید تبیین شود.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران طی چهل سال نه‌تنها از حرکت نایستاده است بلکه با همه مشکلات موجود باقدرت در مسیر تحقق آرمان‌ها حرکت کرده است، گفت: تجربیات کسب‌شده چراغ راه آینده است.

اعتماد نکردن به دشمن مهمترین دستاورد چهل ساله انقلاب

خطیب جمعه کرج  روحیه انقلابی و مدیریت جهادی را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: پیشرفت‌های موجود حاصل داشتن روحیه انقلابی و مدیریت جهادی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: مدیران با مدیریت جهادی خدمات ارزنده‌ای را به مردم و انقلاب ارائه کرده‌اند. از مدیرانی که خواب بوده‌اند چیزی جز ضعف به‌جای نمانده است.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب سعی می‌کنند که روحیه جهادی را از مسئولان و مردم بگیرند، گفت: برای اداره کشور داشتن تفکر انقلابی ضروری است، این مهم باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم چراغ انقلاب خاموش شود، گفت: اداره کشور باید در اختیار انقلابیون باشد در غیر این صورت باید شاهد از بین رفتن عزت و اقتدار و تسلیم شدن مقابل بیگانگان باشیم.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه برخی غرب‌زدگی را افتخار می‌دانند و برای استقلال کشور ارزشی قائل نیستند، گفت: این قبیل افراد معتقدند که فرایند رشد و توسعه کشور باید به دست بیگانگان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه با شعار «ما می‌توانیم» توانسته‌ایم توسعه کشور را دنبال کنیم، گفت: ما می‌توانیم دستاورد انقلاب اسلامی است. با همین شعار توانسته‌ایم در بسیاری از عرصه‌ها اول باشیم.

آیت‌الله حسینی همدانی از اعتماد به جوانان به‌عنوان یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب یادکرد و گفت: بسیاری از پیشرفت‌های کشور به دست جوانان رقم خورده است.

وی با تأکید بر اینکه در این چهل سال یاد گرفته‌ایم هرگز به دشمن اعتماد نکنیم، گفت: این مهم یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه کرج اضافه کرد: رمز پیروزی و عبور از بحران‌ها بعد از توکل به‌ خدا تبعیت از فرامین امام جامعه و پشتیبانی از ولایت بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش دیگری با اشاره به اینکه در فضای مجازی مطرح‌شده که تعدادی از وزرا به حضرت آقا نامه نوشته‌اند، گفت: این موضوع را ابتدا باور نکرده بودیم تا اینکه صحت این موضوع درست از آب درآمد و چقدر تلخ و ناراحت‌کننده بود.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه بنده هنوز از متن نامه به‌طور دقیق اطلاع ندارم، گفت: بنده بر اساس اخباری که در جراید منتشرشده نسبت به این مهم موضع می‌گیرم اگر از متن نامه مطلع بودم نوع موضع‌گیری‌ام فرق می‌کرد، اما این سؤال مطرح می‌شود چرا وزیر یک کشور اسلامی بعد از چهل سال از انقلاب نمی‌داند که چه چیزی را باید از رهبرش بخواهد؟ مگر آن‌ها از دشمنی‌های آشکار دشمنان خبر ندارند؟

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد که افرادی که نامه نوشته‌اند وزارتخانه‌های مهمی را در اختیاردارند، آیا آن‌ها باید از روی ترس و وادادگی و کم‌کاری سراغ رهبری بروند که ایشان نه یک‌بار بلکه ده‌ها بار نسبت به توطئه‌های دشمنان موضع گرفته و راه را نشان داده است.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه رهبری در خصوص «ای. اف. تی. اف» موضع شفاف و روشنی دارند و روشنگری کرده‌اند، گفت: رهبری فرموده‌اند که هیچ‌گاه به توصیه‌های غربی‌ها اعتماد نکنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز تأکید کرد: وزرا بااین‌همه روشنگری که رهبری در خصوص غربی‌ها و دشمنی آن‌ها داشته‌اند، نامه محرمانه نوشته و درخواست تسریع در تصویب لوایح را دارند.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه برخی می‌خواهند مسیر برجام را طی کنند، گفت: می‌خواهند با مصوبه گرفتن کار باطل خود را پیش ببرند و بعد هم مشکلات را بی اندازند گردن نظام و مدعی شوند که خودتان تصویب کردید.

وی گفت: اگر هم لوایح مربوط به «ای. اف. تی. اف» تصویب نشود بوق به دست گرفته و مدعی می‌شوند که ببینید که نمی‌گذارند مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

خطیب جمعه کرج خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: به‌جای نامه نوشتن مشغول اجرای راهکارهای نجات‌بخش باشید. اساساً موحد باشید و به خدا اعتماد کنید و به دشمن دل نبندید و منافع ملی را در نظر بگیرید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه دیدید امضای «کری» هم تأثیرگذار نبود، گفت: اگر خدا  به یاری شما بیاید هیچ‌کسی بر شما غلبه نمی‌کند.

آیت‌الله حسینی همدانی تأکید کرد: پذیرش لوایح استعماری دشمنان کار درستی نیست همان لوایحی که خود آقایان با صدای بلند گفتند تصویب «ای. اف. تی. اف» و لایحه «سی. اف. تی» مشکلی را حل نمی‌کند و ضمانتی ندارد.  

وی اضافه کرد: برخی‌ها صحنه دیپلماسی کشور را در حد بازی کردن در فضای مجازی و توییتر پایین آورده‌اند.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا بیش از یک ماه است که دولت خود را برای پیشبرد اهداف تعطیل کرده است، خطاب به آقایان گفت: به این موجود می‌خواهید اعتماد کنید.

نماینده ولی‌فقیه  در استان البرز گفت: مردم از دولتمردان می‌خواهند تا هنوز فرصت‌ها از دست نرفته دست از پیگیری لوایح بردارید و احیای صنعت هسته‌ای کشور را آغاز کنید.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری به طرح استانی شدن انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: مردم در این خصوص تحقیق کنند و کیفیت کار را بسنجد، این طرح اشکالات فراوانی دارد و با آرمان‌های انقلاب سازگار نیست، مشارکت و نقش مردم را کم می‌کند، حق مردم مناطق محروم و اقلیت‌ها چه قومی و مذهبی حذف می‌شوند و دوقطبی شدن مردم و جامعه را فراهم می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه با تصویب این طرح وظایف نمایندگی از بین می‌رود، گفت: زمینه پیروزی در انتخابات را برای کسانی که با زر و زور و قدرت ارتباط دارند، فراهم می‌شود، آن‌هایی که اهل لابی‌گری هستند با تصویب این طرح موفق می‌شوند و افراد متدین و کارآمد حذف می‌شوند به‌واقع می‌توان گفت در این طرح پول حرف اول را خواهد زد در نحوه انتخابات فساد مالی گسترده‌ای فراهم می‌شود و با تصویب این طرح قدرت پول خودش را نشان می‌دهد.

خطیب جمعه کرج با تأکید بر اینکه طرح استانی شدن انتخابات مجلس طرح حساسی است، گفت: قانون انتخابان نیازمند تغییر است اما نه با تصویب این طرح، هرچند عده‌ای خاص به دنبال تصویب این طرح هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در بخش پایانی به مطالبی که از وی در فضای مجازی پخش می‌شود اشاره کرد و گفت: بهتر است مطالبی که از سوی دفتر در فضای مجازی منتشر می‌شود بازنشر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها