خبرهای داغ:
مسوول بسیج رسانه استان قزوین در پی آزادی خبرنگار شبکه تلوزیونی پرس تی وی اذعان کرد:
مسوول بسیج رسانه استان قزوین گفت: از کشوری که سابقه زیادی در نقض حقوق بشر مردم جهان و بخصوص خود شهروندان آمریکا به بهانه‌های واهی دارد انتظاری بیش از این نیست و متاسفانه دور نیست که بازهم در آینده نزدیک فردی یا موضوعی دیگر دستخوش این برخوردهای قرون وسطایی گردد.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۵۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه استان قزوین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در خصوص آزادی خانم مرضیه هاشمی، خبرنگار شبکه تلوزیونی پرس تی وی اظهار کرد: خداوند را سپاس که خانم مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری آمریکایی الاصل شبکه تلویزیونی پرس تی وی بعد از ۱۱ روز بازداشت توهین آمیز در آمریکا، بدون متهم شدن به هیچ جرمی آزاد شد.
وی ادامه داد: البته از کشوری که سابقه زیادی در نقض حقوق بشر مردم جهان و بخصوص خود شهروندان آمریکا به بهانه‌های واهی دارد انتظاری بیش از این نیست و متاسفانه دور نیست که بازهم در آینده نزدیک فردی یا موضوعی دیگر دستخوش این برخوردهای قرون وسطایی گردد.
کشاورز ابراز کرد: به نظر می رسد حادثه تلخ اهانت به این بانوی خبرنگار جدای از پرده برداری جدید از خوی ظالمانه رژیم استکباری ایالات متحده، روی دیگری هم داشت و آن اتحاد و هم افزایی رسانه های ظلم ستیز و آزادی خواه ایران و جهان و نیز تحرکات گسترده سازمان های مردمی حقوق بشر، با برگزاری تجمعات، صدور بیانیه و پیگیری های حقوقی بود که با عنایات حضرت حق باعث آزادی این بانوی مظلوم و عقب نشینی مفتضحانه دولت فدرال شد.
وی خاطر نشان کرد: امید که به زودی زود جهان بشریت شاهد ظهور منجی و عدالت گستر حقیقی باشد و دودمان ظالمان و مستکبران از پهنه گیتی حذف گردد.
مسوول بسیج رسانه استان قزوین در پایان گفت: از زحمات و تلاش‌های اهالی سختکوش و انقلابی رسانه استان قزوين که با جریان سازی رسانه ای و روشنگری در فضای مجازی نقشی در بازگشت خبرنگار مسلمان به کانون گرم خانواده و عرصه اجتماع داشتند، تشکر میکنیم.
۱۰۱۰/د۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها