خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف گفت: منشأ و مبنای انقلاب اسلامی مبتنی بر باور‌های دینی بود و حضرت امام (ره) زمانی که حرکت خود را در مقابله با طاغوت شروع کردند مبنای حرکتشان اصول و ارزش‌های دینی و دفاع از کرامت ملت ایران بود.
کد خبر: ۹۱۰۳۴۲۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

حرکت انقلاب مبتنی بر باورهای دینی و دفاع از کرامت ملت بود/ امروز جمهوری اسلامی پوزه‌ دشمنان را به خاک مذلت کشانده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار محمدنظر عظیمی شب گذشته در مراسم یادواره شهید «احمد شوهانی» که به مناسبت اولین سالگرد ایشان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، اظهار کرد: امروز که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب عظیم ایران هستیم باید توجه داشته باشیم که منشأ و مبنای این حرکت مبتنی بر باور‌های دینی بود و حضرت امام (ره) زمانی که حرکت خود را در مقابله با طاغوت شروع کردند مبنای حرکتشان اصول و ارزش‌های دینی و دفاع از کرامت ملت ایران بود.

وی با اشاره به لزوم آگاهی نسل جوان گفت: نسل جوان ما باید امروز توجه داشته باشد شرایطی که امروز در آن قرار داریم شرایطی نیست که در زمان طاغوت داشتیم و اینها قابل مقایسه با هم نیستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف تصریح کرد: اگر توجه کنیم، همه منابع مادی و معنوی ما در آن زمان در اختیار آمریکا بود و مردم هویت و موضوعیتی از خود نداشتند.

وی گفت: یکی از حوزه‌هایی که آمریکایی‌ها به دروغ دارند از آن استفاده و سوء استفاده می‌کنند، مسئله دموکراسی و حقوق بشر است.

سردار عظیمی ابراز داشت: تاریخ ما به خوبی به ثبت رسانده که در زمان طاغوت وضعیت دموکراسی و حقوق بشر چگونه بود و الان در چه جایگاهی قرار دارد، امروز جمهوری اسلامی پوزه‌ دشمنان را در همه زمینه‌ها به خاک مذلت کشانده است.

وی با اشاره به یکی از زمینه‌های  تهدید انقلاب اضافه کرد: یکی از جبهه‌هایی که دشمنان به آن چشم دوخته بودند و روی آن برای ضربه زدن به انقلاب ایران حساب ویژه‌ای باز کرده بودند، ایجاد شکاف قومیتی بین قومیت‌ها و طوایف داخل کشور بود اما به یاری خدا در آنجا هم شکست خوردند تا آنجایی که در همین سال گذشته و در عملیاتی که شهید «شوهانی» به شهادت رسیدند دو نفر دیگر از رزمندگان ما که یکی اهل سنت و دیگری شیعه بود در کنار هم و در حالی که دوشادوش هم در حال دفاع از خاک و ناموس ایران بودند به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف گفت: جوان امروزی ما باید بداند که آمریکا تقریباً تمام جهان را برای حمله به ایران، به خط کرده بود و ما در آن زمان هیچ گونه زیرساخت مناسبی برای مقابله با این دشمنان را نداشتیم؛ اما نتیجه چه شد؟ این انقلاب اسلامی ایران بود که به پشتوانه مردم عزیز، رزمندگان سلحشور و به پشتوانه امثال شهید «شوهانی»ها پیروز شد.

وی تصریح کرد: امروز شنیده‌ایم که آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی و اعلام کرده‌اند که ما اجازه نمی‌دهیم ملت ایران جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار کنند.

سردار عظیمی خطاب به آمریکا و هم‌پیمانانش اضافه کرد: من از زبان این مردم در جواب شما می‌گویم که این خواب را به گور خواهید برد و خواهید دید ملت سرافراز ایران پر رنگ‌تر از همیشه این جشن را برپا خواهند کرد و مشت محکم دیگری بر دهان استکبار خواهند زد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات