خبرهای داغ:
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز روحانیون باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کرده و شرایط پیش از انقلاب را توضیح دهند که یکی از آنها عزت ایران در جهان است.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۷۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰

باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کرد/ یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عزت ایران در جهان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در همایش جهاد تبیین طلایه‌داران فاطمی اظهار داشت: سخن گفتن از انقلاب و جهاد، سخن از راه و رسم اهل‌بیت(ع) و راه فاطمی است که انقلاب ایران با تأسی به آن پیروز شده است.

وی افزود: امروز در چهل‌سالگی انقلاب موضوع ماندگاری آن مطرح است که قشرهای مختلف هر کدام به‌نوعی در این زمینه ادای وظیفه کرده‌اند به طوری‌که شهدا با نثار خون، دانشمندان جوان با تلاش شبانه‌روزی و مردم با حضور در انتخابات‌های مختلف به ماندگاری انقلاب کمک کرده‌اند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت ایران به ویژه فرهیختگان، روحانیون و مداحان و حوزه‌های علمیه در آستانه چهلمین سالروز انقلاب اسلامی وظیفه دارند تا برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمنان گام بردارند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: گاه خواب کودتا، گاه جنگ‌های خیابانی، گاه جنگ هشت‌ساله، گاه تهاجم فرهنگی و گاه تحریم اقتصادی راه می‌اندازند و روزی نبوده که مزدوران داخلی و خارجی دشمن دست از سر ما بردارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری مطرح کرد: اکنون هم در شرایط تحریم و محاصره اقتصادی و جنگ فرهنگی قرار داریم و چهل سال است که همه دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب را از حرکت بازدارند، انقلابی که نعمت‌های بسیار داشته و بزرگ‌ترین آن خود انقلاب اسلامی است.

وی گفت: واژه نعمت در قرآن تعابیر مختلف دارد که یکی از آنها دفع خطر دشمن و آزادی است درحالی‌که پیش از انقلاب، خطر دین و هویت و استقلال ما را تهدید می‌کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: انقلاب اسلامی، ملت ایران را از باتلاق گمراهی تاریکی و ظلمت به سمت نور هدایت کرد و باید دوران پیش از انقلاب را به مردم یادآوری کرد.

وی، امداد غیبی را از دیگر نعمت‌های ارزانی شده به ملت ایران دانست و گفت: گاه ملت در محاصره اقتصادی و فریاد بوق‌های تبلیغاتی دشمن دستش می‌لرزد و تردید می‌کند که آیا انقلاب ماندگار است یا نه درحالی‌که بر اساس آیه‌های قرآن، همان خدایی که آن روز ما را به ساحل نجات رساند باز در ادامه راه دست ما را می‌گیرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: ملت ایران دو مرحله سنگین رویارویی با طاغوت و تثبیت نهادهای انقلابی را پشت سر گذاشته، اما متوقف نمی‌شود و مرحله سوم را باید از چهلمین سالروز آن آغاز کرد که استمرار و تداوم انقلاب و پایه‌گذاری تمدنی اسلام است.

وی بیان کرد: موج‌های دشمن ماندگار نیست و از بین می‌رود زیرا فضلیت انقلاب ماندگار است همان‌طور که وزیر اسبق امور خارجه آمریکا اعتراف کرده که گاه برنامه‌ای که با حضور ده‌ها کارشناس و متخصص بر ضد ملت ایران طراحی کرده‌ایم با یک سخنرانی رهبر انقلاب نقش بر آب می‌شود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز سعودی‌ها از انقلاب اسلامی ایران در هراسند زیرا موجب بیداری جوانان عرب و مسلمان شده و با الگو گرفتن از انقلاب ایران راه مبارزه با ظلم و استکبار را در پیش‌گرفته‌اند.

وی بیان کرد: این نشانه عظمت انقلاب است که باید از آن صیانت کرد تا دشمن جرأت نکند بر ضد نظام کار کند، هرچند دشمن بزرگ‌نمایی کرده و وقتی مقداری نرخ ارز بالا رفته و معیشت سخت می‌شود، شرایط را بد جلوه می‌دهد، البته مسئولان وظیفه دارند شبانه‌روز برای تأمین معیشت مردم تلاش کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه ما انقلاب را به نوسانات بازار ارز و سختی معیشت نمی‌فروشیم، تصریح کرد: انقلاب مانند فرزندی است که با همه وجود آن را بزرگ کرده‌ایم و باید از آن پاسداری کنیم همان‌طور که وجود مبارک پیامبر اکرم(ص) در شعب ابی‌طالب(ع) از شرایط سخت پاسداری کرد.

وی گفت:  امروز روحانیون باید دستاوردهای انقلاب را برای مردم بیان کرده و شرایط پیش از انقلاب را توضیح دهند که یکی از آنها عزت ایران در جهان است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: این عزت را با مسائل جزئی معامله نکرده و شعار استقلال و آزادی را حفظ می‌کنیم هرچند تعبیر ما از آزادی، ولنگاری و بی بند و باری نیست بلکه می‌خواهیم زیر ظلم طاغوتیان نبوده و در ابراز عقیده آزاد باشیم.

وی گفت: امروز دانشجوی ما حرف دلش را به راحتی در برابر رهبر انقلاب می‌گوید و نه‌تنها ایشان رنجیده خاطر نمی‌شوند، بلکه انگشتر خود را به وی هدیه می‌کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری افزود: باید به دلیل این آزادی بر خود ببالیم نه اینکه نگران تهدیدها باشیم و پرچم این انقلاب را به فضل خداوند به دست صاحب اصلی آن می‌رسانیم.

وی اعلام کرد: ما سر پیمان خود ایستاده‌ایم و چهل سال که چیزی نیست و تازه‌کار شروع‌شده و همان‌طور که رؤسای جمهور پیشین آمریکا رفتند، ترامپ هم باید برود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد: نکند روزی برسد که مردم بگویند این مسائل به ما چه ارتباطی دارد که این یعنی فاصله گرفتن از انقلاب درحالی‌که اگر انحرافی در جامعه رخ دهد باید امر به معروف و نهی از منکر کرده و سکوت در برابر کج روی نارواست.

وی تأکید کرد: نسل جوان باید برای تعالی انقلاب حرکت کنند و بی‌تفاوت نشوند زیرا هدف دشمن از تهاجم فرهنگی این است که حتی جوان روستایی را هم نسبت به جامعه بی‌تفاوت کند.

آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: پیمودن مسیر دارای مانع، هنر است نه جاده صاف و انقلاب اسلامی هم از ابتدا جاده آسفالته نبوده که تا اینجا رسیده و این مسیر را به کمک خداوند متعال می‌پیماییم.

وی افزود: فرهنگیان، روحانیون و افراد اثرگذار باید آستین‌ها را بالا زده و همت‌ها را دوچندان کنند و به مشکلات مردم رسیدگی کرده و به آنها آرامش و تسلی خاطر دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات