خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

تربیت جوانان انقلابی و مومن یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تربیت جوانان انقلابی و مومن یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که کشور را در مقابل هجمه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی حفظ کرده است و باید قدر آن را بدانیم.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۶۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷

تربیت جوانان انقلابی و مومن یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین علیی در جلسه هدایت سیاسی خانوادگی کارکنان سپاه ناحیه همدان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: شیوه زندگی حضرت زهرا(س) الگویی همه جانبه برای همه مسلمانان به خصوص بانوان است و باید همه ایشان را الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: حضرت زهرا(س) هم یک معلم تمام عیار برای جامعه بود و هم همسری تمام عیار برای مولای متقیان بود و هم مادری بی‌نظیر بود که فرزندانی تربیت کرد که تاریخ بشریت را متأثر خود قرار دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را تربیت نیروهای کارآمد، انقلابی و مومن در سپاه و بسیج دانست و گفت: تربیت جوانان انقلابی و مومن یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که کشور را در مقابل هجمه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی حفظ کرده است و باید قدر آن را بدانیم.

وی افزود: پاسداران و خانواده‌های آنها باید در زندگیشان قناعت داشته باشند و مانع از ورود تجمل‌گرایی در زندگیشان شوند چراکه اگر هر کسی در زندگی اسیر تجملات و زیاده‌روی شود همیشه زندگیش سخت و تلخ خواهد گذشت و از معنویات و ارزش‌های انسانی و اسلامی باز می‌ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات