لیگ دسته اول فوتبال کشور :

تساوی صنعتی های فوتبال لیگ یک کشور / آلومینیوم از شکست در کرمان گریخت

در دقایق پایانی این دیدار تیم مس کرمان صاحب پنالتی شد که دروازبان آلومینیم توپ را محار کرد و تیم ایرالکو در کرمان به تساوی شیرین برابر مس به دست آورد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۵۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رفسنجان برابر مس به تساوی بدن گل رسید .

آلومینیوم در شرایطی این تساوی ارزشمند را کسب کرد که در دقایق پایانی این دیدار تیم مس کرمان صاحب پنالتی شد که مسعود پور محمد دروازبان آلومینیم توپ را محار کرد و  تیم ایرالکو در کرمان به تساوی شیرین برابر مس به دست آورد.

در این مسابقه تیم آلومینیوم اراک با  ترکیب  مسعود پور محمد ، ابوالفضل قربانی ،وحید فارغ ، رامتین سلیمان زاده ، امید نظامی پور ، ایمان باصفا ، محمود قائد رحمتی ، رضا معقولی ، مجید عیدی ، مهدی خلج و علی یونسی بازی می کنند و در تیم مس کرمان آرمان شهداد نژاد ، فرزاد حسینخانی،شروین بزرگ، علی مرزبان، مهرداد قنبری، احسان جودکی، امین جهان کهن، امیرحسین نادم، محمدوحید اسماعیل بیگی، بهرام رشید فرخی، عیسی پرتو به میدان رفتند.

آلومینیوم با ۲۸ امتیاز با یک پله سقوط در رده  ششم جدول قرار گرفت اما با تساوی خارج از خانه امروز و به لطف شکست سرخپوشان پاکدشت اراکیها فاصله خود تا منطقه صعود را یک امتیاز کاهش دادند و به پنج امتیازی آن رسیدند.

ارسال نظرات