خبرهای داغ:

آئین تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد

آئین تودیع و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، با حضور دبیر کل و در جریان سفر یک روزه به استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۳۰۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

 به  گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مراسم تودیع و معارفه مسئول سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین خلفی و مسئول جدید استان، محسن رضایی، در جریان سفر یک روزه ی دبیر کل اتحادیه به ارومیه و با حضور مسئولین استانی اعم از معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، مسئول بسیج دانش آموزی استان، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در سالن اجتماعات فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه برگزار شد.

تاریخی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در مراسم فوق گفت: ما از استان شهید پرور و قهرمان پرور آذربایجان غربی توقع بسیار بالایی داریم، استانی که تنها نام سردار شهید باکری، سردار بدر و خالق حماسه های ماندگار، بیانگر شجاعت و انقلابی گری این مرز و بوم پر افتخار است.

وی افزود: امید دارم که انتصاب آقای رضایی که به عنوان یکی از چهره های سرشناس فرهنگی این استان است، به تربیت نیروهای رهروی امثال شهید باکری بیانجامد و در وظایف محوله موفق باشند.

وی در ادامه و با خطاب به دانش آموزان گفت: مسئولین انجمن اسلامی نجات غریقان مدرسه و جامعه هستند، اعضای انجمن های اسلامی علاوه بر اینکه خود شناگران قهّاری هستند، ناجیانی هستند که نجات دهنده ی افرادی هستند که راه را اشتباه رفته اند.

تاریخی اضافه کرد: مسئول انجمن اسلامی باید تاثیرگذاری خود را در مدرسه نشان دهد و در همه ی ابعاد پیشرو باشد، یعنی طوری باشد که در مدرسه زبانزد باشد و دارای شخصیتی باشد که همه بتوانند او را الگو بنامند.

وی در ادامه افزود: مسئولین انجمن اسلامی باید دستگیر مدیران و معاونین پرورشی مدارس باشند و پرچمدار فعالیت های فرهنگی در کنار سایر تشکل ها باشند.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در ادامه با حضور در هنرستان شهید مطهری (ره) شهرستان ارومیه به دیدار با مسئول انجمن اسلامی این آموزشگاه و دانش آموزان پرداخت و گفت: شما دانش آموزان آینده سازان این مملکت هستید، شما باید به رشد و پرورش خود در تمام ابعاد بپردازید و به معنای واقعی به یک نخبه و زبده مبدل شوید.

وی در ادامه گفت: رسالت اصلی اتحادیه نیز همین است، کمک به پرورش نخبگان متعهد و متخصص که آینده ی این مرز و بوم متعلق به شماست و باید از نظام مقدس جمهوری اسلامی که بابت آن شهدایمان را تقدیم کرده ایم مراقبت و محافظت کنید.

انتهای پیام

ارسال نظرات