خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی فارس با یادآوری ادعا‌های دشمنان مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی جشن ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال جاری تأکید کرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۹۴
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در جلسه نهایی جمع بندی نتایج نظارت تخصصی شهرستان فسا با اشاره به فرا رسیدن جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: استکبار مدعی شده است كه مردم ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهند دید و باید به نحو شایسته و پرشورتر از هر سال این پیروزی را جشن گرفته و داغ این ادعا را بر دل آن‌ها بگذاریم.

وی به شرفیابی فرماندهان ناجا در دی ماه سال جاری به محضر فرمانده معظم کل قوا و ابراز رضایت فرمانده معظم كل قوا از مجموعه نیروی انتظامی اشاره كرد و گفت: رهبر انقلاب در آن دیدار فرمودند باید به نحوی عمل کنید که برداشت مردم از پلیس یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.

گودرزی با بیان اینكه مأموران نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند، گفت: مأموران سبز پوش ناجا در استان فارس نیز با انجام اقدامات جهادی و شبانه‌روزی در راستای تأمین نظم و امنیت و كسب رضایت‌مندی مقام معظم رهبری و مردم ایران اسلامی از هیچ تلاش و كوششی دریغ نمی‌كنند.

فرمانده نیروی انتظامی فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات پلیس در این استان ‌بیان كرد: در سال جاری بالغ بر ۴۰ تن انواع مواد مخدر در سطح استان كشف شده كه نشان از عزم جدی پلیس در راستای برخورد با این پدیده شوم است.

وی به توفیقات پلیس فارس در راستای مبارزه با قاچاق كالا اشاره كرد و گفت: مبارزه با كالای قاچاق در سالی كه از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از كالای ایرانی نامگذاری شده است، از اولویت‌های اساسی پلیس استان فارس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها