خبرهای داغ:
حجت الاسلام احمدی:

ویژگی اصلی حضرت زهرا مبارزه با انحرافات جامعه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: حضرت زهرا حجت خدا بود و ویزگی اصلی آن حضرت مبارزه با انحرافات جامعه بود.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۸۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛  حجت الاسلام اکبر احمدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد،در مراسم سوگواری که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد برگزار گردید؛ گفت: حضرت زهرا حجت خدا بود و ویزگی اصلی آن حضرت مبارزه با انحرافات جامعه بود.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید که کسانی که خدا و پیامبر را اذیت کنند لعنت خدا در دنیا و آخرت شامل حال آن ها می شود و لعنت خدا به معنای ضرر رساندن نیست بلکه به معنای برداشتن رحمت و هدایت از آن ها است.
احمدی ادامه داد: علت این همه تأکید بر عذاب اذیت کنندگان پیامبر برای این است که بایدحرمت و تقدس پیامبر ویژه باشد تا حجت بر همگان تمام شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد گفت: خداوند سنتی دارد به نام استدراج و مهلت دادن به گناهکاران تا این که در گناه خود غرق شوند؛ به طوری که خداوند آنقدر در این دنیا به آن ها می رسد تا اینکه حتی لحظه ای نگویند خدا.
حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: مهلت دادن به گناهکار نیز به نوعی لعنت کردن آن و از رحمت دور داشتن آن است.
وی افزود: بنی امیه به دنبال این بود که حرمت و مقام پیامبر را عادی جلوه دهد چون نمی توانستند خودشان را به مقام معنوی پیامبر نزدیک کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد اظهار کرد: حضرت زهرا حجت خدا بود و با انحرافات مبارزه می کرد. امروز وظیفه اصلی ما مبارزه با انحرافات است و نباید نسبت به انحرافات بی توجه باشیم.
حجت الاسلام احمدی ابراز داشت: امروز چیزی که می توان از حضرت زهرا الگو گرفت مبارزه با انحرافات است. برخی می خواهند ما را نسبت به انحرافات جامعه بی تفاوت کنند؛ باید مواظب باشیم از اصول اصلی انقلاب کوتاه نیاییم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار