معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل سازمان تعاون روستایی کشور در جریان بازدید از روند بارگیری و ارسال محموله های پرتقال مازندران به استانهای کشور در قائمشهر ، از تامین 70 هزار تن میوه شب عید هموطنان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل سازمان تعاون روستایی کشور در جریان بازدید از روند بارگیری و ارسال محموله های پرتقال مازندران به استانهای کشور در قائمشهر ، از تامین 70 هزار تن میوه شب عید هموطنان خبرداد و گفت : بر اساس ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی و با بسج اتحادیه های سراسری و مراکز عمده سازمان تعاون روستایی کشور ، 40 هزار تن پرتقال و 30 هزار تن سیب برای شب عید هموطنان در نظر گرفته شد.

شیرزاد با بیان اینکه 30 هزار تن پرتقال شب عید در مازندران تامین می شود افزود: در حال حاضر 15 استان بارگیری و حمل پرتقال تامسون این استان به سراسر کشور را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه میوه شب عید هموطنان با همکاری سازمان تعاون روستایی ، سازمان میادین میوه و تره بار ، ستاد تنظیم بازار ، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و استانداریها و سازمانهای نظارتی عرضه خواهد شد ، قیمت هرکیلو پرتقال تامسون مازندران را 3 هزار تا 3 هزار و 100 تومان اعلام کرد.

شیرزاد افزود :  برای جبران کمبود احتمالی ، 10 هزار تن میوه مازاد نیز ذخیره شد که در صورت نیاز توزیع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها