خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین :

بخشی از تحریم ها مربوط به اقدامات جزیره‌ای سازمان‌ها می باشد

قاسمی گفت:تحریم‌ها مسبب بخشی از این وضع فعلی هستند و اقدامات جزیره‌ای سازمان‌ها نیز بخش دیگری از این وضع نامطلوب را شکل می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۴۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمد قاسمی در دیدار اعضای کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلف و جرائم مربوطه با امام جمعه قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت بازار و افزایش قیمت‌‌ها بر کالاهای مصرفی مردم، اقدامات مختلفی جهت مدیریت این قیمت‌‌ها انجام شده است و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش خود را مضاعف کنیم.
وی با اشاره به اینکه این اقدامات مؤثر است اما تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیادی داریم، افزود: همچنان فشار فراوانی بر دوش مصرف کننده احساس می شود و همه باید دست به دست هم دهیم تا این فشارها را کاهش دهیم.
دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه تشکیل کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی منجر به آن شده تا در جایی که نیاز است مدعی‌العموم به عنوان مدافع حقوق عمومی ورود کند و از حقوق از دست رفته مردم دفاع کرده و به احیاء حقوق عامه بپردازد، بیان کرد: اگر در بازرسی دستگاه های نظارتی موانعی به وجود بیاید دستورات قضایی لازم صادر می گردد تا آسان تر اقدامات نظارتی خود را در جهت تنظیم بازار دنبال کنند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین عنوان کرد: ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار نیز در راستای سامان بخشیدن به بازارمباحث اجرایی این کمیته را پیگیری می‌کند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت موجود، به هیچ عنوان مطلوب و قابل قبول نیست، گفت: تحریم‌ها مسبب بخشی از این وضع فعلی هستند و اقدامات جزیره‌ای سازمان‌ها نیز بخش دیگری از این وضع نامطلوب را شکل می‌دهد.
قاسمی در پایان یادآور شد: خلأهای قانونی و زیاده‌‌‌خواهی و فرصت طلبی عده ای که برای کسب منافع بیشتر به دنبال اخلال در بازار هستند، به این وضعیت دامن می‌‌زند که هشدار ها را از ماه های قبل داده ایم و برخورد دستگاه قضایی با این افراد سخت خواهد بود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها