خبرهای داغ:
امام جمعه طبس گفت: ملت پایبند ولایت و انقلاب هستند و اگر امروز گلایه‌ای از برخی وجود دارد بعلت روحیه اشرافی‌گری در آن عده اندک است و هرجا که از خط امام، انقلاب و رهبری فاصله گرفته و به دیدگاه اشرافی‌گری رفته‌اند و از مردم فاصله گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام و المسلمین محمدی در همایش تبیین دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی به فساد دستگاه پهلوی پرداخت و براساس آیات و روایات افزود: رژیم‌های پادشاهی معمولا دچار فساد می‌شوند و تنها تمسک به قرآن و ولایت می‌تواند راه نجات باشد و بر انسان شکرگذار نعمت هویدا می‌شود که انقلاب اسلامی برای خروج از ظلمت رخ داد که هدیه‌ای به مردم مسلمان ایران بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس تصریح کرد: به یاد آوریم وقتی نظام ستمشاهی در زندان‌های ساواک بدترین شکنجه‌ها را بر شخصیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کردند تا آنها ار امام خمینی(ره) برگردند اما آنها خون خود را میدادند تا انقلاب و ولایت و رهبری بماند.

حجت‌الاسلام محمدی تاکید کرد: اگر شکر انقلاب بعنوان معجزه قرن را بجای آوردید، خداوند نعمت خود را بر شما زیاد خواهد کرد و اگر دل شما با پهلوی فاسد باشد، ثمره آن عذاب الهی خواهد بود.

وی افزود: فساد مالی دستگاه مالی با پول‌هایی که بعد از رفتن خود از ایران برده‌اند محرز است و سالانه میلیون‌ها دلار سود این پول به سرقت برده از سرمایه ملت را به جیب می‌برند.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: کدام روستای شهرستان طبس در نظام شاهنشاهی آب، برق یا جاده مناسب داشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی روستای خاکی و محروم از امکانات در منطقه بسیار کم داریم.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: فساد و خوشگذرانی در دوره شاه موج می‌زد به حدی که به سیستم نظامی آنها رسوخ کرده بود و اگر امروز گلایه‌ای از برخی وجود دارد بعلت روحیه اشرافی‌گری در آن عده اندک است و هرجا که از خط امام، انقلاب و نظام و رهبری فاصله گرفته اند به دیدگاه اشرافی‌گری رفته‌اند و از مردم فاصله گرفته‌اند.

وی به دست نشانده بودن نظام پهلوی اشاره کرد و گفت: هیچ ارتباطی بین دولت و ملت نبود و هرچه می‌خواستند انجام میدادند و نظر مردم مهم نبود اما امروز مردم در سرنوشت خود دخالت می‌کنند و به هیچ نظامی در دنیا وابسته نیستند که این نعمت انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس افزود: یک روحانی اگر در نظام شاهنشاهی حرف از آزادیخواهی و عدالت می‌زد به زندان می‌رفت و هیچ منبری حق بیان خطبه دینی نداشت و مردم آنچنان ذلیل کرده بودند که از یک ایرانی برای امنیت آمریکائی‌ها، حق توحش می‌گرفتند.

حجت‌الاسلام محمدی به افتخارات انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شوکت و عظمت کنونی که قدرت نظامی ما و ملت ما در ایران اسلامی تثبیت کرده‌اند را با گذشته مقایسه کنید و ببینید که کشورهای مدعی قدرت مجبور به گفتگو با جمهوری اسلامی ایران می شود، چون آنجایی که لازم است پاسداران ایران، آمریکائی‌ها را در یک قایق به زانو در می‌آورند و گریه آن نظامیان آمریکایی را دنیا می‌بیند.

امام جمعه طبس گفت: انتقاداتی به مجلس و دولت هست اما توجه به راهکارهای مقام معظم رهبری، رهنمودهای امام راحل و نیز پایبندی به حقوق و عزت ملت می‌تواند کشور را از پیچ فعلی هم عبور دهد چون مردم پشت سر جمهوری اسلامی ایران قاطع و محکم ایستاده‌اند تا استقلال به تمام معنای خود را حفظ کنند و دست رد به سینه اجنبی بزند و یقین داریم که ایران مانند عربستان طبع نوکری نخواهد گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی افزود: همه آنچه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آمده خروجی مساجد است و باید تلاش کنیم که جوانان را به سمت این پایگاه فرهنگی جذب کنیم و امور مساجد را به نسل جوان بسپاریم تا آنها را از تیر شیطان محفوظ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها