بی اعتمادی مردم ناشی از نیرو‌های ناکارآمد در استان

استفاده از نیرو‌های نا کارآمد در میز خدمت ادارات کهگیلویه و بویراحمد بی اعتمادی مردم را ایجاد کرده است
کد خبر: ۹۱۰۳۲۱۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۳
استاندار در نشست شورای اداری استان با اشاره به بی اعتمادی مردم ناشی از نیرو‌های ناکارآمد در استاناستفاده ازنیرو‌های ناکارآمد در میز‌های خدمت دستگاه‌های اجرایی استان گفت:بعضی از ادارات از افرادی در میز‌های خدمت خود استفاده کردند که هم سالخورده هستند وهم از علم کافی برخوردار نیستند.
احمدی با اشاره به اینکه ظرفیت میز خدمت می‌تواند رضایت مردم را در پی داشته باشد افزود:باید از ظرفیت جوانان شایسته و کارآمد استفاده شود.
وی در ادامه جلسه به ایجاد اعتماد وامیدآفرینی در جامعه اشاره کرد وگفت:مردم حق سوال کردن دارند ومدیران باید به درستی به مردم توضیح و پاسخ دهند.
استاندار با تاکید بر جذب اعتبارات توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های مختلف ادامه داد:مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از اتاق کار خارج و با جدیت و پیگیری مستمر در وزارت خانه‌های مربوطه این اعتبارات را جذب کنند.
احمدی داشتن تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها را از سوی مدیران ضروری دانست و افزود:مسولان وظیفه دارند که فعالیت‌های دستگاه‌های خود را به خوبی برای مردم شرح دهند
استاندار گفت:باید با کسانی که در نظام اقتصادی واداری ایجاد مشکل می‌کنند به صورت یکسان برخورد قاطع شود.
در این جلسه رئیس سارمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت:دستگاه‌ها موظف هستند که یک در صد از بودجه خود را در اختیار صدا وسیما برای امر آگاهی بخشی قرار دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار