امضاء تفاهم نامه ستاد مبارزه با مواد مخدر و آموزش و پرورش

تفاهم نامه همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به امضاء رسید.
کد خبر: ۹۱۰۳۲۰۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷
دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا گفت:هدف از انعقاد این تفاهم نامه مصون کردن دانش امضاء تفاهم نامه همکاری بین این ستاد وآموزش و پرورش استانآموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد ‏است. ‏
ناصر رضایی به نقش به سزای کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده هاو مدارس اشاره کرد و افزود:این برنامه هامهارت‌های ‏ارتباطی میان اعضای خانواده و مدرسه را بهبود بخشیده و ‏بررسی‌ها نشان داد ارتباط درون خانواده و نیز روابط موثر میان خانه، مدرسه، مربیان و ‏دانش‌آموزان ارتقا یافته است.
سرپرست فرمانداری دنا هم با تاکید بر اینکه مبارزه با موادمخدر تنها وظیفه دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست گفت:برای موفقیت و داشتن خروجی مناسب در حوزه مبارزه با مواد مخدر، علاوه بر مسئولان و دستگاه‌های متولی باید رسانه ها، تشکل‌های مردم نهاد در این زمینه باید احساس مسئولیت کرده و با جدیت بیشتری ورود کنند.
خانم صداقت با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروز است اضافه کرد: کوتاهی دراین امر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه شده و بدون تردید منجر به سست شدن کانون گرم خانواده‌ها می‌شود.
پاکسازی مناطق آلوده از خرده فروشان ومعتادان متجاهر، تعین تکلیف ساختمان‌های نیمه کاره، کنترل محور‌های مواصلاتی، فعال کردن تیم‌های اجتماع محور در روستاها، راه اندازی پاسگاه ایست بازرسی در ورودی پل کتا و سرکشی از کمپ‌های سی سخت وپاتاوه در این شهرستان از مهمترین مصوبات این نشست بود.
ارسال نظرات