سردار نقدی در تبریز:

انقلاب اسلامی ما را از عقب ماندگی نجات داد

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در جلسه خود با فرماندگان و نمایندگان ولی‌فقیه نواحی و مسئولان اقشار، گفت:آنها ما را عقب مانده نگه داشته بودند که انقلاب از این وضعیت نجات‌مان داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۹۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  محمدرضا نقدی، افزود: پس از پیروزی انقلاب سالانه دو میلیون بشکه نفت به دنیا صادر کردیم. این در حالی است که در زمان پهلوی آمریکا نفت ما را غارت می‌کرد. با پیروزی انقلاب، ۵۱ میلیارد بشکه نفت در جیب مردم ایران ماند که به خاطر انقلاب بود.

وی با بیان اینکه در گذشته اختیار نداشتیم و تمام نخست وزیرهای شاه را آمریکا انتخاب می‌کرد، اظهارداشت: از مفاسد دوران پهلوی هر چقدر هم حرف بزنیم، باز هم به دو روز زمان نیاز داریم. ما الان از آن روزها به الان‌مان رسیده‌ایم. آنها ما را عقب مانده نگه داشته بودند که انقلاب از این وضعیت نجات‌مان داد.

سردار نقدی با اشاره به پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن در این ۴۰ سال کشور ما را یک ثانیه هم رها نکرد، اما با این وضعیت می‌بینید که کشور به چه پیشرفت‌هایی رست پیدا کرده است. ایران قوی‌ترین نیروی مسلح منطقه و یکی از قدرت‌های نظامی جهان است. در کل دوره پهلوی ۱۱ هزار عنوان کتاب چاپ شده بود، اما فقط در سال ۹۶، ۱۰۷ هزار عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

وی ادامه یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ما سراغ هر حوزه‌ای برویم پیشرفت‌های چشمگیر را به چشم خود خواهیم دید. ملت ما در دو سال گذشته موفقیت‌هایی کسب شده که آزادسازی خرمشهر در مقابل آن عددی نیست.

سردار نقدی حوادث رخ داده در پارک ائل‌گلی تبریز را یکی از مصداق‌های جنگ روانی علیه ایران دانست و عنوان کرد: مطمئن باشید که این حوادث حاصل یک سناریو است و افرادی پشت این داستان قرار دارند. امکان ندارد در شهر غیرتمند تبریز چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار