با حضور فرمانده سپاه شاهرود،

برگزاری جلسه قرارگاه شهید شاطری شاهرود+ تصاویر

جلسه شورای محلات اسلامی در قالب قرارگاه شهید شاطری سپاه ناحیه شاهرود به میزبانی محله اسلامی مهدیه شهرک ولیعصر (عج) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست قرارگاه شهید شاطری (محلات اسلامی) سپاه ناحیه شاهرود به میزبانی محله اسلامی مهدیه و پایگاه بسیج ولیعصر (عج) حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات حضرت علی ابن ابیطالب (ع) با حضور فرماندهی و جانشین سپاه شاهرود و دبیر محلات اسلامی و اعضا شورای محلات پنجگانه اسلامی برگزار شد.
در این جلسه مشکلات و موانع پیش روی محلات اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین محلات پنجگانه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های محله‌های خود پرداختند.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این نشست با تاکید بر مطالبه گری در مردم محلات و یاد دادن ماهیگیری به آن‌ها افزود: باید تلاش کنیم مردم خود به صحنه بیایند و مشکلات خود را حل کنند و از مسئولین هم مطالبه گری نمایند تا مشکلات حل و فصل شود.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در محلات اسلامی به کمک مردم و شورای محلات اسلامی انجام شده که هنوز در حد مطلوب و انتظار نیست گفت: باید تلاش کنیم تا با مشارکت و استفاده از همه ظرفیت مردم محلات مشکلات برطرف شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار