خبرهای داغ:
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد:

برگزاری مسابقه ورجه وورجه ای با محوریت ایجاد همبستگی و نشاط جوانان

میرزایی گفت: به همت جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین مسابقه ورزشی و سرگرمی تحت عنوان ورجه وورجه ای در یک صبح زمستانی به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در این جمعیت برگزار شد
کد خبر: ۹۱۰۳۱۷۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، مسابقه ورجه وورجه ای جوانان اهل هلال جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین روز چهارشنبه 3 بهمن ماه به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.

نادر میرزایی دراین رابطه اظهار داشت: ایجاد همبستگی جوانان در راستای پویایی گروه، می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد بنابراین دورهم گذرانی های از پیش زمان بندی شده برای جوانان در این رابطه بسیار کارساز می باشد.

وی افزود: در واقع زمانهایی برای دیدار جوانان با یکدیگر نیاز می باشد که با بهانه یا بدون بهانه آنها را گرد هم جمع کنیم و در یک فضای صمیمی و با نشاط ، ضمن آشنایی بیشتر با یکدیگر اوقاتی را با هم بگذرانند.

میرزایی در ادامه گفت: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین برنامه ای با عنوان ورجه وورجه ای در یک صبح زمستانی را با هدف ایجاد همبستگی و نشاط جوانان طراحی نمود که خوشبختانه همانطور که از عنوان این برنامه پیداست جوانان اهل هلال با صرف انرژی فراوان فضای نشاط و شادابی جوانی را ایجاد نمودند.

وی افزود: در این برنامه که نزدیک به 3 ساعت به طول انجامید جوانان بصورت خودجوش به فعالیتهای ورزشی، بازیهای محلی و گفتگوهای صمیمانه پرداختند و در یک فضای بسیار دوستانه ساعاتی را به خوشی گذراندند.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: برای داشتن فعالیتهای جدی بشردوستی می بایست جوانان شادابی داشته باشیم به همین جهت ایجاد این بسترها میتواند در این رابطه مؤثر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار