خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ خبر داد

افزایش خدمات‌رسانی به مددجویان شاهین‌دژ

رئیس کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ از افزایش خدمات‌‌رسانی به مددجویان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۶۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶

فرهاد حبیبی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شاهین دژ،  اظهار کرد: خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به مددجویان این شهرستان در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از 60 درصد رشد برخوردار بوده است.

 وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری، 6 هزار و 478 مورد در شاهین دژ خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده و کمیته امداد در ۹ ماهه امسال 245 میلیون تومان تسهیلات درمانی به مددجویان این شهرستان پرداخت کرده است.

رئیس کمیته امداد شاهین دژ با اشاره به افزایش پرداخت زکات در این شهرستان، عنوان کرد: میزان زکات پرداختی مردم  نیکوکار این شهرستان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

وی افزود: مشارکت و استقبال مردم نیکوکار شاهین دژ در حوزه زکات نسبت به سالیان گذشته کم نظیر بوده و از ابتدای امسال 1 میلیارد و ۹20 میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند.

حبیبی خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار شاهین دژ در ۹ ماهه امسال نزدیک به 242 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به ساخت مسکن مددجویی در شاهین دژ، بیان کرد: به منظور تهیه سرپناه برای مددجویان، از ابتدای سال جاری پنج مسکن مددجویی در این شهرستان احداث شده است.

رئیس کمیته امداد شاهین دژ افزود: برای ساخت مسکن مددجویی این شهرستان در ۹ ماهه امسال بیش از 225 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال پایدار، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری، ۱74 مددجو با تسهیلات 3 میلیارد و 405 میلیون تومان در شاهین دژ از تسهیلات اشتغال‌زایی استفاده کرده اند.

حبیبی یادآور شد: اشتغال‌زایی در شاهین دژ نسبت به زمان مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد 46 درصد و از لحاظ تسهیلات ارائه شده 85 درصد رشد داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به بروز مشکلات معیشتی اخیر در خانواده ها، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۸۱۰ خانوار با جمعیت 1 هزار و ۵۲ نفر در شاهین دژ تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.

رئیس کمیته امداد شاهین دژ تاکید کرد: هم اکنون ۲ هزار و ۹۵۶ خانوار با جمعیت 7 هزار و ۵۲۰ مددجو، تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان بوده و از خدمات و تسهیلات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی گفت: تکمیل 15 واحد، مسکن روستایی، پالایش و غربالگری مددجویان و افزایش کمی و کیفی خدمات ارائه شده از اهم اهداف و برنامه های کمیته امداد این شهرستان برای سه ماهه پایانی سال جاری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات