معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه:

تکریم خانواده های شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان با اشاره به جایگاه معنوی خانواده های شهدا در جامعه گفت: تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۵۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد محمودی افزود: تبیین فرهنگ ایثار نیازمند فرهنگ سازی و بازگویی آن در میان نسل جوان جامعه با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی است.
وی ادامه داد: آیین های بزرگداشت ملی و مذهبی به ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی بستر مناسبی برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مجاهدت های شهدا و خانواده های آنان است.
محمودی اضافه کردن: بازدید از گنجینه های شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های ایثارگران و نیز برگزاری یادواره های بزرگداشت شهدا، حرکتی موثر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید مورد توجه و اهتمام مردم و مسئولان قرار گیرد.
معاون مدیرکل بنیاد شهید انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از سال 94 در استان تشکیل شده و تاکنون در رسیدن به بیشتر اهداف خود موفق بوده است.
حلاج افزود: کیفی کردن و ساماندهی یادواره های شهدا و نیز بهسازی و ساماندهی مزار شهدا از رویکردهای بنیاد شهید در استان بوده است.
وی ادامه داد: ایجاد ستاد و شورای سیاست گذاری واحد برای یکسان سازی یادواره های شهدا از اهدافی است که در قالب شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دنبال می شود.
وی اضافه کرد: تکریم خانواده های شهدا به عنوان رسالت بزرگ این نهاد همواره با استقبال و مشارکت فعال آحاد مردم و مسئولان، زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار در جامعه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار