خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در شرایط امروز دشمن با حربه‌های مختلف اقتصادی به دنبال مبارزه با انقلاب است، گفت: در برابر این هجمه‌ها و فشارهای رسانه‌ای، باید رسانه‌های انقلابی، نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنند و اجازه ندهند که اهداف دشمن به نتیجه برسد.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۴۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

رسانه‌های انقلابی در برابر هجمه‌های دشمن نظام را تقویت کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، عباس محرمی امروز در آیین معارفه مسئول کانون بسیج رسانه همدان با گرامیداشت فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز در حالی 40 سالگی انقلاب آغاز می‌شود که هجمه‌های سنگین استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی بیش از پیش شده و از هر طریقی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه مردم مومن و متعهد ایران اسلامی در طول 40 سال اخیر در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان همواره پای انقلاب ایستادگی کردند، گفت: مردم با ایثار و فداکاری خود اجازه ندادند و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب و امام(ره) عقب‌نشینی نکردند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در شرایط امروز دشمن با حربه‌های مختلف اقتصادی به دنبال مبارزه با انقلاب و ایجاد مشکل در کشور است، تصریح کرد: در این راستا دشمنان با فضای رسانه‌ای برای ایجاد فشار سنگین علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند که در برابر این هجمه‌ها و فشارهای رسانه‌ای، باید رسانه‌های انقلابی، نظام جمهوری اسلامی را تقویت کنند و اجازه ندهند که اهداف دشمن به نتیجه برسد.

وی در ادامه سخنان خود با تشریح اهداف و ماموریت‌های بسیج رسانه عنوان کرد: بسیج رسانه با دو هدف ایجاد جبهه رسانه انقلاب اسلامی و تربیت خبرنگار تراز انقلاب تشکیل شده که باید این کار با شیوه‌های انقلابی انجام شود.

محرمی به وجود سه کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان اشاره و تصریح کرد: امروز نیز کانون بسیج رسانه در همدان تشکیل می‌شود که امیدواریم با این اقدام برنامه‌ها در حوزه رسانه منسجم و با هماهنگی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات