مسئول تربیت بدنی سپاه استان در نشست خبری با اصحاب رسانه ؛

پروژه محرومیت‌زدایی برای پیشگیری از اعتیاد در برخی از مناطق البرز اجرایی می‌شود

مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: سالن‌های ورزشی سپاه در دهه فجر بهره‌برداری و تکمیل شده و پروژه محرومیت‌زدایی برای پیشگیری از اعتیاد در برخی از مناطق البرز اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۲۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رحیم اسفندیاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که در مجموعه دشت بهشت محمدشهر برگزار شد، اظهار داشت: 14 ماه برای دریافت مجوز باشگاه مقاومت البرز صرف و سعی شد که ساختار برای این باشگاه ایجاد شود.

پروژه محرومیت‌زدایی برای پیشگیری از اعتیاد در برخی از مناطق البرز اجرایی می‌شود

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز با اشاره به بازی این هفته تیم فوتسال مقاومت البرز مقابل  تیم گیتی پسند در اصفهان در رقابت‌های پلی‌آف عنوان کرد: حمایت های ویژه‌ای از تیم مقاومت البرز انجام شده و برخوردها از سوی فرماندهان سپاه استان پدرانه بود و این نتایج مختص به حمایت‌های مدیران بود.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه استان البرز با بیان اینکه برای انتخاب بازیکنان نخبه فضا فراهم است، تصریح کرد: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت تر می‌شود و پشتیبانی از تیم فوتسال مقاومت کار بزرگی بود که انجام شد.

اسفندیاری با بیان اینکه رسانه‌ها نقش موثری در موفقیت تیم فوتسال مقاومت و مجموعه تربیت بدنی داشتند، عنوان کرد: اصلی ترین بازویی که در ورزش حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد حق شما پایمال شود رسانه‌ها هستند.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه پلی آف مسابقات فوتسال غیرقابل پیش بینی است،گفت: سه بازی باید برگزار کنیم و دو بازی از سه بازی در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار زیادی در استان البرز در حوزه فوتسال وجود دارد،گفت: سعی ما استفاده از این ظرفیت‌های خوب است، در اصفهان دنبال بازی تهاجمی هستیم و باشگاه مقاومت به دنبال بازیکن سازی  است و کسب رتبه در رده بعدی  اولویت قرار دارد.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه پخش تلویزیونی مسابقات از شبکه البرز برای باشگاه حدود 8 میلیون تومان هزینه دارد، عنوان کرد: باشگاه مقاومت البرز همه امکانات لازم برای تیم را فراهم می‌کند و بسیاری از تیم‌ها امکانات کنونی تیم مقاومت البرز را ندارند.

اسفندیاری با اشاره به انجام مسابقات مختلف در چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان البرر عنوان کرد: سالن‌های ورزشی سپاه در دهه فجر بهره‌برداری و تکمیل می‌شود و پروژه محرومیت‌زدایی برای پیشگیری از اعتیاد در برخی از مناطق مختلف البرز اجرایی می‌شود.

وی گفت: در منطقه حصار زمین چمن مصنوعی احداث می‌شود و از سال گذشته سرانه فضای ورزشی در استان افزایش یافته است و 17 میلیارد تومان یارانه ورزشی به مردم در استان البرز  پرداخت شده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مورد ساخت سالن ورزشی در مناطق کم برخوردار اظهار داشت: 50 میلیارد تومان برای ساخت 64 سالن ورزشی در استان البرز  توسط سپاه استان البرز هزینه شده که تعدادی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار