دیدار و نشست صمیمانه فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خمام،زیباکنار،خشکبیجار و لشت نشاء با سردار شکراللهی جانشین مجتمع دانشگاهی علوم و فنون دریایی امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه در زیباکنار صبح امروز صورت پذیرفت.
کد خبر: ۹۱۰۳۱۰۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام، دیدار و نشست صمیمانه فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خمام،زیباکنار،خشکبیجار و لشت نشاء با سردار شکراللهی جانشین محترم مجتمع دانشگاهی علوم و فنون دریایی امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه در زیباکنار صبح امروز صورت پذیرفت.
گفتنی است این دیدار به منظور ارتقاء سطح همکاری ها و استفاده از توان و ظرفیت دانشگاه در حوزه های محرومیت زدایی، آموزشی و تعاملات فرهنگی صورت گرفت.
شایان به ذکر است با پیشنهاد ناحیه مقداد مقرر گردید در آینده ی نزدیک یک پایگاه مقاومت بسیج در منازل سازمانی دانشگاه راه اندازی گردد.

نشست صمیمانه فرمانده سپاه املش و هیئت همراه با جانشین مجتمع دانشگاهی علوم و فنون دریایی امام خامنه ای+تصاویرنشست صمیمانه فرمانده سپاه املش و هیئت همراه با جانشین مجتمع دانشگاهی علوم و فنون دریایی امام خامنه ای+تصاویر

انتهای پیام

ارسال نظرات