خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین :
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:هیئتی که خروجی آن مبارزه با صهیونیست، استکبار و طاغوت نباشد را نمی توان به عنوان یک هیئت اثر گذار معرفی کرد و مسئولان هیئت ها باید در زمینه تحقق این مهم فعالیت های لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۹۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) که توسط هیئت عشاق المهدی (عج) استان قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه با نگاهی به سیره و منش حضرت زهرا (س) می توانیم درس های زیادی بگیریم ، اظهار داشت: اگر چه حضرت فاطمه (س ) در تمامی ابعاد، الگویی جاودان برای حیات طیبه انسان هاست اما ولایت پذیری او می تواند برای امروز و فردای همه پیروان مكتب اسلام درس های بزرگی داشته باشد.

وی گفت: دفاعیات و مبارزات حضرت زهرا (س) از آن جهت مهم و سرنوشت ساز است كه الگویی برای مبارزه وجود نداشت و ایشان خود طراح مبارزه با تحریف و ترسیم كننده نقشه دفاع از ولایت شد و چون سیاستمداری قهرمان در صحنه، ظاهر شد..

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: در تمامی دورانها، ولایت مورد هدف تمامی دنیاطلبان برای رسیدن به اهداف شوم خود بوده است و حضرت زهرا (س ) به عنوان اولین حامی و مدافع ولایت، آغازگر دفاع از حریم ولایت است.
فاطمی نسب با اشاره به اینکه در عصر حاضر تجلی ولایت در وجود مقام معظم رهبری نهفته است، عنوان کرد: هیئتی که خروجی آن مبارزه با صهیونیست، استکبار و طاغوت نباشد را نمی توان به عنوان یک هیئت اثر گذار معرفی کرد و مسئولان هیئت ها باید در زمینه تحقق این مهم فعالیت های لازم را انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان از گذشته به دنبال انحراف هیئت های مذهبی بودند، خاطرنشان کرد:‌ در سال های اخیر متاسف شاهد ظهور و بروز فرقه شیرازی هستیم که با سوء استفاده از عواطف و احساسات جوانان به دنبال اجرای برخی از سیاست های خود هستند که این مهم باید با هوشیاری مسئولان و اعضای هیئات مذهبی همراه باشد.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: با صدای بلند و محکم اعلام می کنیم که فقط در زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) هستیم و با تبعیت از ولایت فقیه و با حرکت در مسیر آن این پرچم را به دستان صاحب اصلی خواهیم رساند.
1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها