به مناسبت ایام فاطمیه و در آستانه ایام‌الله دهه فجر، جمعی از مسئولین اردکان با خانواده شهیدان کمالی و مروتی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۴۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت ایام فاطمیه و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولین شهرستان اردکان به دیدار خانواده شهیدان علی کمالی و حسین مروتی رفتند.
شرکت‌کنندگان در این برنامه، یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.
حاضران، بر ادامه راه شهدا در راستای حراست و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کردند.
در این دیدار، والدین شهیدان علی کمالی و حسین مروتی به بیان گوشه‌هایی از ویژگی‌های اخلاقی و خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.
لازم به ذکر است که شهید علی کمالی فرزند رضا در تاریخ ششم مردادماه سال ۱۳۶۰ در عملیات پدافندی در منطقه بانه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد همچنین شهید حسین مروتی شریف‌آباد فرزند غلامرضا در تاریخ دوم فروردین‌ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه هورالهویزه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس اردکان در گلزار شهدای شریف‌آباد به خاک سپرده شد.
گفتنی است در این برنامه امام‌جمعه، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حضور داشتند.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات