خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۱۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی صبح امروز در کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر موثرترین سلاح در عرصه بین‌الملل تبلیغات است بنابراین باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس جنگ رو در رو بود به طوری که دشمن را می‌دیدیم و آگاهانه و بهتر از خودمان دفاع می‌کردیم ولی جنگی که در فضای مجازی وجود دارد به مراتب متفاوت‌تر از عرصه نظامی است، ادامه داد: اگر آموزش‌های لازم را به نسل جوان ارائه ندهیم به طور قطع در این جنگ تلفات خواهیم داشت.

وی با اظهار اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که حریم‌های ایجاد شده توسط دین مبین اسلام را از بین ببرند، گفت: یکی از اقدامات معاندان در فضای مجازی، ایجاد شبهه نسبت به دین مبین اسلام و احکام الهی همین طور مبانی نظام است حال آنکه وظیفه افسران جنگ نرم پاسخگویی به این موارد و شبهه‌زدایی در جامعه است.

سرایی ضمن ابراز تاسف از اینکه گاهی حتی در دانشگاه‌ها نیز جوانان توسط اساتید خود در معرض انواع افکار و اندیشه‌های نادرست قرار دارند، بیان کرد: برخی اساتید افکاری همچون نبود آزادی بیان در ایران را به دانشجوی خود تزریق کرده و آنها را برای مهاجرت ترغیب می‌کنند حال آنکه چنین رویه‌ای پذیرفتنی نیست.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه گاهی به گذشته خودم و سال‌های دفاع مقدس غبطه می‌خورم و این افسوس و حسرت همیشه با من است که ای کاش دوربین برای ثبت برخی صحنه‌ها و لحظه‌ها داشتم، اضافه کرد: امروز امکانات کافی و گسترده برای انتقال ارزش‌ها و آموزه‌ها در دست جوانان وجود دارد.

سرایی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت فضای مجازی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: بنابراین باید از این بستر برای رشد و تعالی کشورمان، اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی، سوق دادن ایران به سمت پیشرفت و تعالی حداکثر استفاده را بکنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه، بهترین ابزار برای شناساندن خداوند به آحاد مردم است، ادامه داد: هر حرکتی که رنگ الهی پیدا کند به طور قطع ماندگار است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: بدون تردید موثرترین سلاح در شرایط کنونی تبلیغات است از طرفی باید بدانیم که حجم تخریب این حوزه بیشتر از سلاح اتمی است.

وی با اظهار اینکه رسالت اصلی رسانه‌های جمعی مطرح کردن مطالبات است، گفت: انتخاب نام شهید باکری برای فرودگاه ارومیه می تواند یکی از خواسته‌های اصحاب رسانه قرار گیرد.

سرایی با اظهار اینکه در صورت اقدام انقلابی توام با صداقت به اهداف موردنظر دست پیدا می‌کنیم، اظهار کرد: باید تعامل و همکاری بین فعالان این عرصه ایجاد شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات