خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با خانواده معظم شهدای روستای قلعه قاضی دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۰۳۰۰۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

دیدار رئیس بنیاد شهید تویسرکان با خانواده شهدای روستای قلعه قاضیبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، داوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان به همراه عبدلی بخشدار و با مشارکت دهیار روستای قلعه قاضی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با خانواده معظم شهدای روستای قلعه قاضی با حضور دیدار کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این انقلاب را ثمره خون این شهیدان دانست و گفت: اکنون درخت پر بار انقلاب با خون سرخ شهدا پرثمر گشته و روز به روز پر بارتر می‌شود.

داوری افزود: دشمنان این خاک و مرز و بوم نیز روز به روز ذلیل و ذلیل‌تر می‌شوند و به یاری خداوند متعال دستاوردهای انقلاب روز به روز بیشتر و بی‌شمارتر می‌شود و در آینده نه چندان دور کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران از نظر اقتصادی و فرهنگی حرف اول را در منطقه خواهد زد.

عبدلی بخشدار مرکزی تویسرکان نیز ضمن تبریک به والدین معظم شهدای روستای قلعه قاضی  به مناسبت این رویداد بزرگ گفت: تجلیل از شما در این زمان برای ما خیلی شیرین و باعث افتخار است که ما اکنون در 40 سالگی انقلاب اسلامی در کنار شما و در خدمت شما هستیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات