خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: با ماموریت های جدید دستگاه قضایی از این پس نظارت، کنترل و بازرسی بازار با شدت بیشتری انجام خواهد شد تا آرامش بر بازار حاکم شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۹۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

و مقابله با تخلف و جرایم مربوطه صبح روز چهارشنبه در دادسرای قزوین تشکیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین نورالله قدرتی در این جلسه گفت: تجارت سالم موجب آرامش جامعه می شود و همه ما باید در نظارت و کنترل بازار جدی باشیم و اگر برای نمونه بازار مورد سرقت قرار گرفت باید نیروی انتظامی پاسخگو باشد و کاری کند تا بازار در مسیر خود حرکت کند.

وی اضافه کرد: همه دستگاه های متولی مانند صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و بازرسی باید از پشت میزنشینی خارج شده و وارد میدان شوند زیرا امروز جنگ اقتصادی است و به نظر می رسد همه ما از دستگاه قضایی گرفته تا سایر نهادها از غافله عقب هستیم و باید رسانه ها ورود پیدا کنند و مشکلات مطرح شود.

مقام ارشد قضایی استان یادآورشد: مسئولان کشوری از عملکرد انجام شده راضی نیستند و باید نظارت بیشتری بر کارها توسط دستگاه قضایی صورت گیرد و بر همین اساس وارد کار شده ایم تا کارها شتاب گیرد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: واقعا ما مدیران از جمله دادستان، روسای صمت و تعزیرات حکومتی هفته ای چند بار به بازار سرکشی می کنیم و شخصا نظارت کرده ایم، حتما کم کاری شده که این وضعیت را داریم و تیم نظارتی قوی عمل نکرده است و در این شرایط لازم است روی بازار دقت بیشتری کنیم و از دادستان می خواهم دو هفته ای یک بار برود سرکشی بازار و ببیند چند پرونده در تعزیرات تشکیل شده است.

حجت الاسلام قدرتی اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا از احتکار و تقلب در بازار جلوگیری شود و از فعالیت افراد فاقد مجوز ممانعت شود ونیروی انتظامی هم نظارت بیشتری در کار داشته باشد تا وضعیت بازار سامان یابد.

وی اظهار داشت: تشویق و تنبیه لازمه کار است و در کنار آن نظارت بر تولیدکنندگان و وارد کننده و صادر کننده هم باید تقویت شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان تاکید کرد: از داد و ستد غیر مجاز جلوگیری و دستفروشی ساماندهی شود که در این راستا از شهردار خواسته ایم چند مکان برای دستفروشان آماده کند در این شرایط ‌نمی توان دستفروش را حذف کرد بلکه لازم است برایشان فکری کنیم و دستگاه قضایی باید ورود کند و این ساماندهی تسریع شود.

1010/د30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها