خبرهای داغ:
قاسمی گفت:بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی دادستان محترم کل کشور از این پس دستگاه قضایی ورود جدی تری را در بحث کنترل و تنظیم بازار خواهد داشت و نظارت ها بر بازار دقیق تر شده و تشدید می یابد.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۹۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارشخبرگزاری بسیج در قزوین، محمد قاسمی در اولین نشست کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی و چگونگی اقدام و مقابله با تخلفات و جرائم مربوط که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، گفت: وضعیت اقتصادی موجود موجب نارضایتی اقشار مختلف مردم شده و اقدامات انجام شده مدیران مطلوب نیست و نظارت ها از سوی دستگاه های متولی باید تشدید شود تا نابسامانی را در بازار و در عرضه برخی کالاهای ضروری شاهد نباشیم.

دادستان مرکز استان افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی دادستان محترم کل کشور از این پس دستگاه قضایی ورود جدی تری را در بحث کنترل و تنظیم بازار خواهد داشت و نظارت ها بر بازار دقیق تر شده و تشدید می یابد.

قاسمی خاطر نشان کرد: برخی نابسامانی ها در بازار به دلیل فشارها و جنگ اقتصادی دشمن است و برخی به دلیل نبود نظارت های دقیق از سوی دستگاه های نظارتی و متولی کنترل بازار است که موجب شده است عده ای فرصت طلب و سودجو از شرایط اقتصادی فعلی سوء استفاده کنند و نابسامانی های بازار را تشدید کنند که ما به این افراد نیز هشدارها را داده ایم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: قطعا با هم فکری و همدلی می توانیم شرایط بازار را کنترل نماییم و در همین راستا باید عدالت را محور کار خود قرار دهیم و با تدبیر جلوی افزایش قیمت ها و گرانی را بگیریم.

وی اظهار داشت: ما دنبال احقاق حقوق مردم هستیم و در بحث صلاحیت ورود نمی کنیم زیرا مرجع قانون گذاری مجلس است و صلاحیت رسیدگی با سازمان تعزیرات حکومتی است و اگر جایی دستگاه قضایی ورود کرده برای تسریع در امور بوده است.

محمد قاسمی با بیان اینکه رویکرد ما نظارت بر حسن توزیع است، گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار به دبیرخانه ارسال شود و اعلام نشانی واحدهای تولیدی، فهرست انبارهای نگهداری به دبیرخانه داده شود و بر سیستم توزیع نظارت بیشتری شود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان تاکید کرد: شاید در گذشته عملکرد دستگاه ها به صورت جزیره ای بود با تشکیل این کمیته استانی که همه دستگاه های قضایی، نظارتی، انتظامی و تعزیراتی حضور دارند می توانیم بر روند قیمت گذاری، عرضه و توزیع نظارت بیشتری داشته باشیم.
1010/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها