شعبانی در جمع هنرمندان بسیجی بیجار:

انقلاب اسلامی ایران موجب اعتلای هنرمندان شد/ استفاده از ظرفیت هنرمندان بیجار موجب توسعه فرهنگی شهرستان می‌شود

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب اعتلای هنرمندان شد، گفت: شهرستان بیجار دارای ظرفیت‌های هنری خوبی است که استفاده از آن موجب توسعه فرهنگی شهرستان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۷۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جمعی از هنرمندان بسیجی شهرستان بیجار در سالن جلسات فرماندهی سپاه بیجار با فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی دیدار و گفتگو کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرا رسیدن بعثت انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی برای جمع کردن تمامی اقشار جامعه بود.

وی افزود: اگر تاریخ انقلاب‌های دیگر را مطالعه کنیم می‌بینیم در پیروزی یک انقلاب تنها یک طیف خاص نقش داشته اند، این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران در همه حوزه‌ها اثر گذار بوده و همه اقشار جامعه در شکل گیری و استمرار و استقرار آن نقش داشته اند.

شعبانی با بیان اینکه هنر هنرمندان در قبل از پیروزی انقلاب با توجه به پشتوانه تاریخی ایران در جهت ضد ارزش‌ها بود، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هنرنمائی هنرمندان ما در مسیر انقلابی هدایت شد و آثار فاخری خلق کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار تصریح کرد: هنرمندان متعهد ما با استفاده از ظرفیت دفاع مقدس توانستند آثار ماندگار ثبت و ضبط کنند.


وی با تاکید بر اینکه نقش هنرمندان بی بدیل است و برنامه‌های هنری و هنرمندان در انقلاب اسلامی از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند، اعلام کرد: نقش هنرمندان در این برهه از زمان با توجه به مقتضیات موجود جهت انتقال دستاورد‌های انقلاب بسیار حساس‌تر است.

شعبانی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت هنر در شهرستان بیجار گفت: شهرستان بیجار با قدمت و پیشینه تاریخی و هنری مهد پرورش هنرمندانی بوده است که در انقلاب اسلامی نامشان به نیکی می‌درخشد.

این مسئول بر استفاده بهینه از ظرفیت هنرمندان شهرستان جهت معرفی هر چه بهتر آن تاکید کرد.

در ادامه این مراسم چمد نفر از هنرمندان بسیجی به بیان مشکلات جمعی هنری بیجار پرداختند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار