خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از جابجایی 4 میلیون و 111 هزار و 166 مسافر توسط ناوگان برون شهری استان در 10 ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۵۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

ناوگان برون شهری همدان بیش از 4 میلیون مسافر جابجا کردمصطفی پناهنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از جابجایی 4 میلیون و 111 هزار و 166 مسافر توسط ناوگان برون شهری استان در 10 ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: جابجایی این میزان مسافر در مسیر رفت و برگشت به مناطق مختلف کشور بوده است. 

وی با بیان اینکه در این مدت همچنین 429 هزار و 784 سفر گزارش شده است، یادآور شد: این میزان سفر توسط اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه انجام شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته نیز در مجموع 455 هزار و 862 سفر انجام و 4 میلیون و 646 هزارو 320 مسافر جابجا شده‌اند. 

وی همچنين با اشاره به روند مستمر فروش اینترنتی بليت در پایانه های مسافربری استان، ابراز داشت: تمایل مردم به انجام سفرهای برنامه ریزی شده و مدون پیش فروش اینترنتی بلیت است که این امر امکان ارائه خدمات بهینه را فراهم می سازد.  

پناهنده اضافه کرد: در 10 ماهه امسال 99 هزار و 636 فروش اینترنتی بلیت انجام شده است. 

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل در طول سال اقدامات گسترده ای  به منظور نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام داده که منجر به جابجایی ایمن و مطلوب مسافران شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات