نگاهی به وصیت‌نامه شهید «فرجاد آذردار»؛
شهید فرجاد آذردار در وصیت نامه خود نوشته است: باید شب و روز شاکر باشیم که در زمانی زندگی می‌کنیم که امکان رسیدن به خدای بزرگ وجود دارد و فلسفه عاشورا به پرده‌ی نمایش در آمده است.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۵۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، شهید «فرجاد آذردار» متولد اولین روز از فروردین ماه سال 47 متولد شد. او در جوانی به سپاه پاسداران پیوست و در سن 19 سالگی و در تاریخ سوم آذرماه سال 66 در منطقه دوپازا به شهادت رسید. پیکر وی در گلزار شهدای «هیو» در منطقه ساوجبلاغ به خاک سپرده شد. در ادامه وصیت نامه این شهید را می خوانید.

امروز فلسفه عاشورا روی پرده به نمایش درآمده است

بسم رب الشهدا و الصدیقین

به نام خداوند شهیدان، به نام خدای انسان هایی که با نثار جان خود درخت اسلام را آبیاری کردند. به نام خدای انسانهایی که افسانه ی از خود گذشتن را به حقیقت تبدیل کردند و با درود به روان پاک شهیدان و با سلام به محضر آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش، رهبر کبیر انقلاب و قائم مقام رهبری و با سلام خدمت رزمندگان جبهه های نور عليه ظلمت و با سلام خدمت پدر بزرگوارم و مادر مهربانم و برادران و خواهران عزیزم.

اینجانب کوچک تر از آنم که شما را نصحیت کنم؛ اما با عرض پوزش خلاصه ای از افکار خود را بیان می کنم و آنچه سبب شده که من از تمام خوشی های دنیا چشم بپوشم و در راه رسیدن به خدای بزرگ قدم برادرم. عزیزان، شما بودید که مرا به راه خدا هديه کردید. مادرم از زمان طفولیت، انقلاب امام حسین (ع) را در گوشم خواند و من یافتم که این زندگی سفری کوتاه بیش نیست. باید در این سفر کوتاه امانتی ای که بر عهده خود داریم و رسالتی که در این برهه از زمان با عنایت خداوند بزرگ نصیب ما شده ادا کنیم و نباید این فرصت را از دست بدهیم و شب و روز شاکر خدای بزرگ باشیم که در زمانی زندگی می کنیم که امکان رسیدن به خدای بزرگ وجود دارد و فلسفه عاشورا به پرده ی نمایش در آمده است.

عزیزان، ما باید اسلام را یاری کنیم تا در پیشگاه خدا و فاطمه زهرا -دختر رسول خدا- که فرزند دلبندش با ۷۲ تن از یارانش در کربلا، اسلام عزیز را با خون خود آبیاری کردند، شرمنده نباشم. اسلام را یاری کنیم که شکر خدای بزرگ، امت اسلامی راه را یافته و برای رسیدن به خدای بزرگ با جان و دل جهاد می کند و ما هم جزو همین ملت هستیم.

اگر خداوند تبارک و تعالی افتخار شهادت را نصیب اینجانب کرد با توكل به خدای بزرگ سختی ها را تحمل کنید و هر وقت احساس دلتنگی کردید، حسین (ع) را به یاد آورید که در صحرای کربلا چه کشید و چگونه فلسفه مقاومت را برای نسل آینده مرحله عمل درآورد و زینب کبری را به یاد آورید که چگونه بعد از شهادت برادر و یارانش مصیبت اسارت را تحمل کرد و رسالت خود را با سخنرانی در مجلس سران بنی امیه انجام داد. حال، ما که مشکلات مان یک هزارم مشکلات زمان حضرت زینب نیست، پس باید تحمل کنیم.

باری، از خدای بزرگ می خواهم مرا در راه عقیده امت ثابت قدم نماید و همه ما را به راهی که خودش فرموده، هدایت کند و این جمهوری عزیز را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) قرار دهد و رزمندگان اسلام را هرچه زودتر به پیروزی نهایی برساند.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ارسال نظرات