احداث بزرگراه در سرخه با تخصیص ۱۲۰ میلیارد ریال

۱۲۰ میلیارد ریال برای احداث بزرگراه دو بانده سرخه در نظر گرفته شده است
کد خبر: ۹۱۰۲۹۳۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج سرخه، علی مؤیدی زاده، فرماندار شهرستان سرخه در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرارسیدن چهل سالگی انقلاب، گفت: در چهل سالگی انقلاب مردم و مسئولین باقدرت در عرصه‌ها حاضرشوند تا با حضور خود به دشمن بفهمانیم که نخواهد توانست به اهداف ظالمانه و نامشروع خود دست یابد.
مویدی زاده ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) به مصوبات سفر ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از آن موضوعات احداث مجتمع شبانه روزی آموزش و پرورش بود که با همت وحمایت یکی از بانک‌ها آغاز شد و در این سفر ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام آن درنظر گرفته شده است و مقرر شد مبلغ ۴۰ میلیارد ریال آن برای سال ۹۸ و مابقی برای سال ۹۹ تخصیص یابد و خبر خوش در این خصوص این است که درروز گذشته انتخاب پیمانکار جدید برای احداث آن به مناقصه گذاشته شد و مقرر شد بعد از یک ماه اقدامات عملیاتی شروع شود.
وی افزود: بخش دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری به سرخه کمک به عمران شهری از جمله احداث کنار گذر جنوبی سرخه که بخش عمده کار انجام شده و مابقی در حال انجام می‌باشد که در این سفر مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این کار درنظر گرفته شده است. ازدیگر مصوبات این سفر، احداث بزرگراه دو بانده از محل پل زیرگذرسرخه به سه راه فیروزکوه، مومن آباد و افتر است که بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن درنظر گرفته شده است.
فرماندار سرخه با اشاره بر دیگر مصوبات سفر ریاست جمهوری عنوان کرد: از مصوبات هیئت دولت اختصاص منابع جهت احداث جاده چشمه معدنی آب گرم سرخه، تأمین زیر ساخت‌های شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است که در این خصوص نوید بسیار خوبی به جهت افزایش سرمایه گذاری در شهرک صنعتی سرخه در راه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار