پروژه احداث موسسه فرهنگی گردشگری با تخصیص ۴۰ میلیارد تومان همچنان به دلیل نبود مکان سرگردان است
کد خبر: ۹۱۰۲۹۱۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در شهرستان سرخه، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: ابرار خصوصیاتی دارند، دوستی و حتی دشمنی آن‌ها برای رضای خدا، در راه رضای خدا غضب می‌کنند و در راه رضای خدا خوشنود هستند؛ جز برای رضای خدا عمل نمی‌کنند و جز برای رضای خدا دوست مطالبه نمی‌کنند. خضوع وخشوع آن‌ها نیز برای خدا است.
وی افزود: مسئولین باید توجه داشته باشند، در مقابل خدمت بسیار ناچیزی که ما برای ملت و مردم انجام می‌دهیم نه تنها منت نداشته باشیم بلکه باید احساس قصور و تقصیر کنیم. امام جمعه سرخه افزود: فلسفه گردهمایی مسئولین شهرستان به دعوت فرماندار به این جهت است که با یک همبستگی، وحدت و انسجام موفق شویم تا جشن چهل سالگی انقلاب را با استحکام و قوت برگزار کنیم و انشاالله مسئولین همت کنند تا به لحاظ مادی و معنوی به هم کمک کنیم.
فاطمی بصیر با اشاره به سفر ریاست جمهوری به شهرستان سرخه بیان کرد: در این سفر رئیس‌جمهور ۲ امتیاز و هدیه برای شهرستان در نظر گرفتند که یکی مسئله تامین آب شرب مورد نیاز مردم سرخه و دیگری احداث موسسه گردشگری توریستی در سرخه بود؛ همچنین وزیر نیرو مکلف شد تا مسئله آب را تا سال ۹۸ حل نماید و پرونده بسته شود.
وی افزود: با توجه به دستور رییس جمهور در خصوص احداث یک موسسه فرهنگی و گردشگری در سرخه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان متاسفانه ما مشکل مکان این زمین و موسسه را داریم و همچنان زمان در حال گذر است و ما به کمک مردم و مسئولان و بزرگان شهر سرخه برای حل این مسائل نیازمندیم تا بتوانیم هرچه سریعتر این دو مورد را به ثمر بنشانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها