در گفتگو با «بسیج» مطرح شد ؛

خدمات موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز به بسیجیان فعال

مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز گفت :در راستای سیاست های سازمان بسیج مستضعفین جهت حمایت بیمه ای از بسیجیان فعال و خانواده های گرامی آنان و جبران بخشی از هزینه های ناشی از بیماریها و حوادث بیمه ها نسبت به تشریح برنامه های این موسسه پرداختند.
کد خبر: ۹۱۰۲۹۱۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اکبر عبداللهی مدیر موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز در گفتگو با بسیج اظهار کرد: موسسه تامین درمان بسیجیان ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به بسیجیان و امت حزب الله است البته گروه هدف که تحت پوشش موسسه موسسه تامین درمان بسیجیان هستند علاوه بر مردم و بسیجیان مردم مناطق محروم و کم برخوردار را شامل می شود.

خدمات موسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز به بسیجیان فعال

وی  گفت :در راستای سیاست های سازمان بسیج مستضعفین جهت حمایت بیمه ای از بسیجیان فعال و خانواده های گرامی آنان و جبران بخشی از هزینه های ناشی از بیماریها و حوادث بیمه ها نسبت به تشریح برنامه های این موسسه پرداختند.

مدیرموسسه تامین درمان بسیجیان استان البرز به طرح موسسه تامین درمان بسیجیان کشور در حمایت از زوج‌های نابارور اشاره کرد و افزود: این طرح براساس بند چهار سیاست‌های جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی، پویایی و بالندگی جمعیت بود مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود : این طرح در حال حاضر در دو مرکز شهید صدوقی یزد و پژوهشگاه رویان تهران در حال انجام بوده و مراکز دیگری نیز در حال رایزنی می باشند که مراتب متعاقبا اعلام می گردد.

وی بیان کرد : جهت بهره مندی از مزایای بیمه تکمیل درمان، می بایست فرد متقاضی، تحت پوشش یکی از بیمه های پایه درمان قرار گرفته باشند و یا به عبارت دیگر دارای دفترچه خدمات درمانی از یکی از بیمه های درمانی کشور(خدمات درمانی کشوری ،سلامت،تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و...)باشند.

وی افزود: همچنین ارائه خدمات دندانپزشکی شامل کشیدن، جرم گیری، ترمیم،  عصب کشی و... با 30 درصد تخقیف انجام می شود.

عبداللهی اظهار داشت : خدماتی که موسسه درمان بسیج به آحاد مردم جامعه ارائه می دهد در بسیاری از جاها تعرفه های آن از تعرفه های دولتی کمتر می باشد.

وی به نامگذاری سال‌جاری به سال حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: یکی از افتخارات موسسه تامین درمان بسیجیان استفاده از تجهیزات پزشکی و اداری تولید داخل است.

وی تاکید کرد: خدماتی که در مراکز درمانی بسیجیان ارائه می‌شود باید باکیفیت بسیار خوب و عالی و بدون کوچکترین منت باشد و احترام به بیمار، تکریم ارباب رجوع و برخورد مناسب و اسلامی سرلوحه کار کارکنان این مراکز باشد تا مرکز درمانی بسیجیان در بین سایر مراکز درمانی الگو و نمونه باشد.

عبداللهی در خصوص بیمه عمر و حوادث نیز گفت: این بیمه نامه در صورت فوت به هر علت و از کار افتادگی به علت حادثه خساراتی را پرداخت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار